حجاب و عفاف حضرت زهرا(س) برای همگان الگو باشد
کد خبر: 3692097
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۹
ابراهیمی:

حجاب و عفاف حضرت زهرا(س) برای همگان الگو باشد

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه موقت کوهبنان گفت: حضرت زهرا(س) به اوج قله کمالات معنوی رسیدند، لذا ساده زیستی، حجاب و عفاف، صبر و از خودگذشتگی، علم و حکمت ایشان باید برای همگان الگو باشد.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام احمد ابراهیمی، امام جمعه موقت کوهبنان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تسلیت ایام فاطمیه گفت: حضرت زهرا(س) به اوج قله کمالات معنوی رسیدند، لذا ساده زیستی، حجاب و عفاف، صبر و از خودگذشتگی، علم و حکمت ایشان باید برای همگان الگو باشد.
وی با اشاره به راهپیمایی باشکوه 22 بهمن افزود: حضور گسترده مردم در مراسم یوم‌الله 22 بهمن پایبندی به آرمان‌های بلند را با صدای بلند بیان کرد و پاسخ محکمی به یاوه‌گویان بود، لذا مردمی بودن انقلاب برای همگان ثابت شد که مردم همچنان به آرمان‌های انقلاب و ولایت و رهبری پایبند هستند و توطئه‌های دشمنان اثری در اراده آنان ندارد.
ابراهیمی بیان کرد: اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان به نمایش گذاشته شد و بصیرت مردم و ثبات ایران اسلامی و وحدت داخلی را به رخ جهان و جهانیان کشاند.
امام جمعه موقت کوهبنان تصریح کرد: مسئولان باید قدر مردم را بدانند و در راستای رفع مشکلات مردم گام بردارند.
وی تأکید کرد: شهرستان کوهبنان بر اثر زلزله اخیر صدمه دیده و به منازل مسکونی بیش از 80 درصد خسارت وارد شده است که جا دارد هیأت دولت بودجه و اعتبارات ویژه برای بازسازی بافت قدیم اختصاص دهد، البته باید از خیران که در کمک به مردم زلزله زده کوهبنان گام برداشتند تشکر کرد.
منبع: ستاد اقامه نماز جمعه استان کرمان
انتهای پیام

captcha