اعزام بیش از ۳۴۰ مبلّغ فاطمی به شهرها و روستاهای قزوین
کد خبر: 3692359
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین خبر داد:

اعزام بیش از ۳۴۰ مبلّغ فاطمی به شهرها و روستاهای قزوین

گروه معارف- معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین از اعزام ۳۴۳ نفر مبلغ و مبلغه در ایام فاطمیه به شهرها و روستاهای استان خبرداد.

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس نظری با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: حضرت زهرا (س) شخصیتی هوشیار، بصیر و آگاه به مسائل زمان خود و آینده بود.
وی افزود: خطبه فدکیه آن حضرت دارای معارف و مضامین بسیار بلندی بوده که لازم است ما که خود را پیرو آن حضرت می‌دانیم، نسبت به مطالعه این خطبه اهتمام ورزیم و آن را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم. این خطبه از مبانی اصول اعتقادی و فلسفه احکام الهی است و هر حکمی که خدا برای بشر قرار داده، در آن نهفته است.
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین اظهار کرد: حضرت زهرا (س) اولین فلسفه ای را که برای احکام الهی بیان کرده است، بحث ایمان به خدا بوده که آن را مطرح می‌کند.
وی تصریح کرد: اگر حضرت زهرا (س) به این مقام رسیده است که پس از قرن ها مردم برای آن حضرت عزاداری می‌کنند، به خاطر آن است که زندگی آن بزرگوار وقف خدا بود و همه فعل و رفتارش خدایی بود.
وی در پایان از اعزام ۳۴۳ نفر مبلغ و مبلغه به شهرها و روستا های استان در ایام فاطمیه اشاره کرد و بیان کرد: به مبلیغن و مبلغات توصیه شده که در مجالس به مسائل سبک زندگی فاطمی، و موضوعات سیاسی و اجتماعی که در ابعاد زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) نمایان است، بپردازند.

انتهای پیام

captcha