مشکلات فرهنگی ریشه در فاصله گرفتن از خدا دارد
کد خبر: 3692374
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰

مشکلات فرهنگی ریشه در فاصله گرفتن از خدا دارد

گروه اجتماعی - رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه گفت: امروز ریشه بسیاری از مشکلات فرهنگی و عقیدتی جوانان و نوجوانان ما در فاصله گرفتن از خداست.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام علی محسن منتشلو، رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه امروز، 28 بهمن ماه در دیدار با روحانی مستقر، مسئول بنیاد المهدی و هیئت امنای مسجد صاحب الزمان وینسار هدف اصلی مساجد و متولیان فرهنگی را ارتقای سطح دانش معنوی نسبت به خداوند و اهل بیت علیهم السلام خواند و اظهار کرد: جوانان با شناخت و درک صحیح از ائمه علیهم السلام و شناخت سیره و روش آنان به مسائل مذهبی علاقه نشان می‌دهند و جذب می‌شوند.
وی با تأکید بر خطر تهاجمات فرهنگی غرب برای هدف قرار دادن اندیشه ملت‌های مستقل افزود: امروز ریشه بسیاری از مشکلات فرهنگی و عقیدتی جوانان و نوجوانان ما در فاصله گرفتن از خداست و باید با قاطعیت گفت که اگر جوانان و نوجوانان ما ارتباط بهتری با خدا و دین خدا داشته باشند بسیاری از مشکلات فرهنگی حل خواهد شد.
حجت‌الاسلام منتشلو جوانان امروزی را جوانانی بیدار، هوشیار و پر تحرک خواند و بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی بنا به رسالتی که دارد در کنار محیط خانواده، مساجد و اجتماع های مذهبی، طرح های ارزشمندی در راستای روشنگری و هدایت درست جوانان برگزار کرده است.
وی یادآور شد: درست است که در نظام جمهوری اسلامی، متولیان فرهنگی که وظیفه ارائه فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی دارند، وجود دارد اما کار فرهنگی تنها منحصر به این نهادها نمی‌شود و باید هر کس به حسب وظیفه خود باری را از روی زمین بردارد و به کمک دین خدا بیاید.
انتهای پیام

captcha