دشمن در دهه سوم سعی در تضعیف انقلاب داشت اما شکست خورد
کد خبر: 3692514
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۲

دشمن در دهه سوم سعی در تضعیف انقلاب داشت اما شکست خورد

گروه فرهنگی_ تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: دشمنان در دهه سوم به دنبال این بودند که پیام انقلاب به امت اسلامی نرسد اما پیام انقلاب، امت اسلامی را بیدار کرد، امروز در یمن، مردم بیش از هزار روز است با شکم گرسنه علیه استکبار و ارتجاع مبارزه می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایکنا از خراسان رضوی، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، حجت‌الاسلام رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی، در نخستین کنگره شهدای مهاجر مدافع حرم که صبح امروز، ۲۸ بهمن‌ماه، در تالار قدس آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار کرد: در دهه اول انقلاب اسلامی جنگ را به ما تحمیل کردند و منافقان ۱۷ هزار نفر از مردم و مسئولان عالی‌قدر کشور را به شهادت رساندند تا انقلاب پا نگیرد، در دهه دوم درصدد بودند انقلاب و نظام را ناکارآمد نشان دهند.

وی ادامه داد: دشمنان در دهه سوم به دنبال این بودند که پیام انقلاب به امت اسلامی نرسد اما پیام انقلاب، امت اسلامی را بیدار کرد، امروز در یمن، مردم بیش از هزار روز است با شکم گرسنه علیه استکبار و ارتجاع مبارزه می‌کنند.

تولیت آستان قدس رضوی عنوان کرد: آن روز اعلام شد خرمشهر آزاد شد، یک روز آزادی حلب و روز دیگر آزادی موصل اعلام شد، به امید خدا روزی اعلام می‌شود که قدس شریف آزاد شد و این امر را با مجاهدان مصممی که در صحنه حضور دارند، بسیار قریب می‌دانیم.

حجت‌الاسلام رئیسی ادامه داد: مردم لبنان و فلسطین امیدی به میزهای مذاکره ندارند بلکه امید آنان به مجاهدان در میدان است و می‌گویند میدان تکلیف را مشخص می‌کند.

captcha