پخش زنده مراسم تشییع شهدای گمنام از شبکه افلاک
کد خبر: 3692950
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵

پخش زنده مراسم تشییع شهدای گمنام از شبکه افلاک

گروه فرهنگی - قائم مقام صداوسیمای لرستان از پخش زنده مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام از طریق شبکه استانی افلاک خبر داد.

به گزارش ایکنا از لرستان، آرش احمدی، قائم مقام صداوسیما لرستان، شامگاه یک‌شنبه، ۲۹بهمن در جمع خبرنگاران با اشاره به تشییع شهدای گمنام در این شهرستان، اظهارکرد: خرم‌آباد در سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) میزبان پیکر سه تن از شهدای گمنامی است که با حضور خود فضایی معنوی و عطرآگین را در این شهرستان فراهم می‌آورند.
وی خاطرنشان کرد: صداوسیما مرکز لرستان برنامه‌ریزی ویژه‌ای جهت پوشش مراسم تشییع و تدفین این شهدا انجام داده‌است.
احمدی با بیان این‌که اطلاع‌رسانی در خصوص تشییع شهدای گمنام در خرم‌آباد از روز یک‌شنبه، 29 بهمن آغاز شده، گفت: به‌منظور حضور گسترده شهروندان در مراسم تشییع و تدفین سه شهید گمنام از روز یک‌شنبه اطلاع‌رسانی‌هایی از طریق تیزر و زیرنویس شروع شده‌است.

پوشش زنده مراسم «شبی با شهدا» از شبکه افلاک

قائم‌مقام صداوسیمای لرستان تصریح کرد: مراسم «شبی با شهدا» در خرم‌آباد هم‌زمان با شب سالروز شهادت فاطمه‌زهرا(س) در سه مسجد حضرت فاطمه(س) واقع در 60 متری، مسجد شهید مدنی در چهارراه طیب و مسجد صاحب‌الزمان(عج) در انتهای خیابان رازی برگزار می‌شود.
وی از پوشش زنده مراسم «شبی با شهدا» از صداوسیمای استان خبر داد و افزود: پوشش زنده مراسم شبی با شهدا در هر سه مسجد و با محوریت مسجد حضرت فاطمه(س) توسط گروه‌های خبری استان صورت می‌گیرد.
احمدی ادامه داد: همچنین گروه‌های خبری استان ضمن پوشش زنده مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام که از مسیر شهدا تا مصلی انجام می‌شود، مستندی را از مراسم تهیه و غروب همان روز از شبکه استانی پخش می‌شود.

پخش زنده مراسم تشییع شهدای گمنام از شبکه افلاک

قائم مقام صداوسیما لرستان با بیان این‌که رادیو استان نیز در برنامه‌های زنده روز سه‌شنبه با گزارشگران خود ارتباط زنده برقرار کرده و برای شنوندگان مراسم تشییع و تدفین را بازگو می‌کنند.
وی به پوشش کامل مراسم تشییع و تدفین شهدا در سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) اشاره کرد و گفت: اکیپ‌های خبری در محل تدفین شهدا حضور یافته و مراسم تدفین را نیز در سه مکان در نظر گرفته‌ شده پوشش خبری خواهند داد.
احمدی خاطرنشان کرد: معاونت فضای مجازی صداوسیما استان در قالب گروه‌های فضای مجازی حضور مردم را در مراسم شبی با شهدا و همین‌طور روز تشییع و تدفین منعکس خواهند کرد.

انتهای پیام

captcha