پاک‌سازی اطراف بقاع متبرکه لرستان توسط محیط زیست
کد خبر: 3693560
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱
فتحی‌بیرانوند خبرداد:

پاک‌سازی اطراف بقاع متبرکه لرستان توسط محیط زیست

گروه اجتماعی ـ مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان با تاکید بر ضرورت پاک‌سازی اطراف و معابر اماکن متبرکه لرستان گفت: در ایام نوروز اطراف و معابر بقاع متبرکه لرستان توسط محیط زیست استان پاک‌سازی می‌شود.

به گزارش ایکنا از لرستان، مهرداد فتحی‌بیرانوند، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان لرستان، امروز چهارشنبه، دوم اسفند در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی لرستان که در معاونت هماهنگی امور عمرانی این استان برگزار شد، با بیان این‌که در آستانه عید نوروز پاک‌سازی محوطه‎های بقاع متبرکه لرستان انجام می‌شود، گفت: با توجه به افزایش زائران اماکن مقدسه در ایام نوروز، با همکاری سازمان‌های مردم‌نهاد جمع‌آوری زباله‌های مجاور اماکن متبرکه استان انجام می‌شود.
وی افزود: گشت‌های کنترل و نظارت بر واحدهای تولیدی و خدماتی با هدف پیشگیری از تخلفات زیست محیطی در ایام تعطیلات نوروز به‌طور مستمر انجام می‌شود.
فتحی‌بیرانوند، با بیان این‌که برای تحقق نهادینه شدن فرهنگ زیست‌محیطی نیاز به همکاری همه مردم است تا علاوه‌بر استفاده صحیح از طبیعت در حفاظت از محیط زیست اطراف‌مان سهیم باشیم، تصریح کرد: صداوسیمای واحد لرستان در ایام نوروز فرصتی را برای کارشناسان محیط‌زیست و توصیه‌های فرهنگی حفاظت از محیط زیست در نظر بگیرد.
فتحی‌بیرانوند، با تاکید بر افزایش نطارت‌ها و کنترل‌های محیط زیست لرستان در ایام نوروز، افزود: در ایام نوروز با اعزام کشیک‌های نظارتی و جلوگیری از شکار حیوانات نهایت تلاش خود را برای حفاظت از محیط زیست انجام خواهیم داد این در حالی‌است که حفاظت از محیط زیست نیازمند همکاری دستگاه‌های عضو ستاد تسهیلات نوروز است.
مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان ادامه داد: پاکسازی نخاله‌های ساختمانی، در اطراف شهرها، جاده‌ها و معابر برای ایام نوروز انجام می‌شود این در حالی‌است که تمام رستوران‌ها ملزم به رعایت قانون پسماند هستند.

انتهای پیام

captcha