هیچ کس حق ندارد امنیت عمومی و نظم جامعه را بر هم بزند
کد خبر: 3693870
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴
موسوی:

هیچ کس حق ندارد امنیت عمومی و نظم جامعه را بر هم بزند

گروه سیاسی: امام جمعه موقت زنجان گفت: هیچ کس در قالب فرقه، حزب، گروه و هر تشکل دیگری حق ندارد امنیت عمومی و نظم جامعه را بر هم بزند.

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام میریعقوب موسوی، امام جمعه موقت زنجان امروز جمعه 4 اسفندماه در خطبه‌های نماز جمعه زنجان به اتفاقات اخیر خیابان پاسداران اشاره و تصریح کرد: هیچ کس در قالب فرقه، حزب، گروه و هر تشکل دیگری حق ندارد امنیت عمومی و نظم جامعه را بر هم بزند.
حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه ناامنی خیابان پاسداران تهران در شب شهادت حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا (س) موجب رعب و وحشت مردم شد و سه نیروی پلیس و بسیج به شهادت رسیدند، تصریح کرد: صبر و مدارا و رافت اسلامی سقفی دارد و وقت آن رسیده است که با اغتشاش‌گران به شدت برخورد شود.
امام جمعه موقت زنجان در ادامه با اشاره به ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: هیچ قلمی از ابتدای خلقت تاکنون نتوانسته است آن‌گونه که شایسته این بانو اسلام است در مورد خصوصیات این بانو بنویسد. این بانو آینه تمام‌نمای پیامبر (ص) است و اخلاق و گفتار و عبادت ایشان نشانه‌هایی از رفتار پیامبر (ص) است و همه ابعاد زندگی آن بزرگوار الگویی برای همه انسان‌ها و به ویژه مسلمانان است.
وی ضمن تسلیت سقوط هواپیمای تهران ـ یاسوج، تاکید کرد: یکی از حوادث ناگواری که هفته گذشته پشت سر گذاشتیم سقوط هواپیمای تهران - یاسوج بود بود که ضمن تسلیت و آرزوی صبر برای خانواده‌های جان‌باختگان، از همبستگی که بین دستگاه‌ها و مردم برای ساماندهی این حادثه شد، نهایت قدردانی را داریم و مردم ما نشان دادند که همواره با هم در هر شرایط و حادثه‌ای با هم بوده و همبستگی دارند.
captcha