گلزار شهدای گمنام به یک مرکز و قطب فرهنگی قوی تبدیل شود
کد خبر: 3693894
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۷
حسینی:

گلزار شهدای گمنام به یک مرکز و قطب فرهنگی قوی تبدیل شود

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه سیرجان گفت: مسئولان برنامه‌ریزی کنند و مردم هم حمایت و مشارکت گستره داشته باشند که گلزار شهدای گمنام به یک مرکز و قطب فرهنگی قوی و پرکار و برنامه تبدیل شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی، امام جمعه سیرجان در خطبه‌های نماز جمعه سیرجان گفت: ملت ایران این آمادگی را دارند که به دفاع از خود بپردازد و تنها راه مقابله هم ایستادگی و مقاومت در برابر شیطنت‌ها و توطئه‌های دشمنان یهودی و آمریکایی است.
وی با اشاره به شیطنت‌های دشمن در طراحی فتنه و آشوب‌هایی که هر روز علیه کشو طراحی می‌شود، افزود: حرکات فتنه‌گران و مزدوران آمریکایی در قالب دراویش را محکوم کرده واعلام می‌کنیم نظم و امنیت حاصل تلاش نیروی انتظامی است و اگر امروز عده‌ای گول خورده به نظم و امنیت مردم لطمه می‌زنند و دست به قتل عام مردم می‌زنند بیانگر وابستگی آنان به دشمنان ملت و کشور است.
امام جمعه سیرجان بیان کرد: دشمنان کینه دیرینه با ملت ایران دارند و شکست‌های متعدد و سیلی‌های محکمی که از این ملت خوردند امروزه به فکر طغیان و آشوب هستند تا دلخوش به جبران شکست‌ها باشند و هر روز به طرفداری از گروهی توطئه دارند.
وی تصریح کرد: مسؤولان در خشکاندن ریشه‌های فساد و فتنه قاطعیت داشته باشند و ملت ایران می‌دانند همه گروه‌ها از جمله دراویش در قالب قانون به فعالیت و برنامه‌های خود مشغول هستند و اگر امروزه دشمنان قسم خورده نظام اسلامی می‌خواهند پای دراویش را برای ایجاد بلوا و آشوب پیش بکشند توطئه‌ای دیگر است که مردم قبول نمی‌کنند.
حجت‌الاسلام حسینی با قدردانی از مردم در تشییع باشکوه شهدای گمنام در سطح شهرستان اظهارکرد: مسئولان برنامه‌ریزی کنند و مردم هم حمایت و مشارکت گستره داشته باشند که گلزار این شهدا به یک مرکز و قطب فرهنگی قوی و پرکار و برنامه تبدیل شود تا بتوانیم گوشه‌ای از دین خود را به همه شهدا به ویژه این شهدای گمنام که میهمان ما در هر شهرو دیار هستند اداکنیم.
امام جمعه سیرجان به ادامه مبحث امر به معروف و اجرای آن توسط مسئولان پرداخت و تأکید کرد: خیلی از موارد نیازمند اقدام برای نتیجه‌گیری بهتر است از جمله فریضه امر به معروف و نهی از منکر اگر مسئولان خود اقدام کنند نتیجه‌گیری بهتر است.
منبع: شورای سیاست گزاری نمازجمعه استان کرمان
انتهای پیام

captcha