حضور شهیدان گمنام جهاد و شهادت‌طلبی را در جامعه تقویت می‌کند
کد خبر: 3693897
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۵
منتظری:

حضور شهیدان گمنام جهاد و شهادت‌طلبی را در جامعه تقویت می‌کند

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه انار گفت: حضور شهیدان گمنام نسل‌های جدید انقلاب اسلامی را با اهداف و آرمان‌های مقدس آنها آشنا کرده و روحیه معنویت، جهاد و شهادت‌طلبی را در جامعه تقویت می‌کند.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن منتظری، امام جمعه انار در خطبه‌های نماز جمعه انار به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: یکی از آسیب‌های مهم که انقلاب اسلامی را تهدید می‌کند اشرافی‌گری و دل سپردن به طبقات مرفه و زیاده‌خواه به جای توجه به طبقه ضعیف و تکیه و امید بستن به خارجی‌ها به جای تکیه به مردم است که با اهداف انقلاب اسلامی کاملا منافات دارد.
وی افزود:حضرت امام خمینی(ره) نیز همیشه طرفدار محرومان و مستضعفان و خواهان عدالت اجتماعی بودند که مسئولان باید حمایت از محرومان را در اولویت کاری خودشان قرار دهند.
حجت‌الاسلام منتظری به آشوب‌های اخیر و شهادت پنج نفر از نیروهای انتظامی و بسیج اشاره و بیان کرد: مسئولان امنیتی و قضایی کشور با کسانی که می خواهند با هر قیمتی آرامش و امنیت مردم را به هم بزنند مدارا و مماشات نکرده و با مشت آهنین و قاطعانه با آنها برخورد کنند.
وی تصریح کرد: هر آشوب و اغتشاشی که در گوشه و کنار کشور به‌وجود می‌آید با حمایت قاطع آمریکا و رژیم صهیونیستی و شبکه‌های خبری بیگانه و ضد انقلاب مواجه می‌شود.
امام جمعه انار به هفته سلامت مردان اشاره کرد و گفت: بسیاری از بیماری‌ها نتیجه عدم تحرک و ورزش نکردن است و همه مردم برای سلامتی باید ورزش را در اولویت قرار دهند.
حجت‌الاسلام منتظری با اشاره به تشییع سه شهید گمنام در این شهرستان تأکید کرد: حضور شهیدان گمنام نسل‌های جدید انقلاب اسلامی را با اهداف و آرمان‌های مقدس آنها آشنا کرده و روحیه معنویت، جهاد و شهادت‌طلبی را در جامعه تقویت می‌کند.
منبع: شورای سیاست گزاری نمازجمعه استان کرمان
انتهای پیام

captcha