مسابقات هفته قرآن استان مرکزی استعدادهای جدیدی را شناسایی کرد
کد خبر: 3694498
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷
شهسواری:

مسابقات هفته قرآن استان مرکزی استعدادهای جدیدی را شناسایی کرد

گروه فعالیت‌های قرآنی- دبیر مسابقات قرآن هفته قرآن و عترت استان مرکزی گفت: این مسابقات باعث شد استعدادهای درخشانی شناسایی شوند، به طور مثال در رشته حفظ کل احمدرضا آجرلو را در رده سنی کمتر از 16سال بی‌رقیب می دانستیم اما آقای امیرمهدی گودرزی از زرندیه قوی‌تر نشان داد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، ابوطالب شهسواری، دبیر مسابقات قرآن هفته قرآن و عترت استان مرکزی، امروز، 6 اسفند در آیین اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان نخستین جشنواره‌های هفته قرآن و عترت استان مرکزی که در فرهنگسرای آیینه اراک برگزار شد گفت: مسابقات هفته قرآن و عترت استان مرکزی در رشته‌های قرائت ترتیل، تحقیق، حفظ و در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه مسابقات قرآن هفته قرآن و عترت در دو بخش مقدماتی و استانی برگزار شد، تصریح کرد: پیش بینی ما این بود که بیشتر شرکت کنندگان مرحله مقدماتی از اراک باشند اما خوشبختانه ما حتی از دورترین نقاط شهری و روستایی شرکت کننده داشتیم.
شهسواری ادامه داد: این مسابقات باعث شد استعدادهای درخشانی شناسایی شوند، به طور مثال در رشته حفظ کل احمدرضا آجرلو را در رده سنی کمتر از 16سال بی‌رقیب می دانستیم اما آقای امیرمهدی گودرزی از زرندیه قوی‌تر نشان داد و توانست رتبه اول را از آن خود کند.
وی اظهار کرد: بیش از 300 فایل صوتی از سراسر استان جهت شرکت در مرحله مقدماتی مسابقات قرآن ارسال شد که برگزیدگان پس از داوری به مرحله استانی راه یافتند. مرحله استانی پنجشنبه، سوم اسفند در مسجد الزهراء(س) اراک برگزار شد.
شهسواری ادامه داد: مسابقات در رده‌های سنی کمتر از 14سال، 14تا 25 سال و بالای 25 سال برگزار شد. سعی کردیم نوجوانان و جوانان در رده‌های نزدیک به خود رقابت کنند تا عدالت رعایت شود. استقبال شرکت کنندگان نشان می‌دهد که در سطح استان فعالیت‌های آموزشی انجام شده است./انتهای پیام

captcha