تشریح آخرین وضعیت ستاد میزبانی مرحله کشوری مسابقات قرآن اوقاف
کد خبر: 3695590
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱

تشریح آخرین وضعیت ستاد میزبانی مرحله کشوری مسابقات قرآن اوقاف

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس اداره قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی آخرین وضعیت کمیته‌های میزبانی مرحله کشوری چهل‌ویکمین دوره مسابقات قرآن و سالن‌های پیشنهادی میزبان را تشریح کرد.

حجت‌الاسلام عبدالله حسینخانی، رئیس اداره قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی، در گفت‌وگو با ایکنا از استان مرکزی، در تشریح آخرین وضعیت ستاد اجرایی میزبانی از مرحله کشوری چهل‌ویکمین دوره مسابقات قرآن اوقاف گفت: تا پایان سال نشست هماهنگی میزبانی مسابقات با استاندار و معاون سیاسی امنیتی استانداری، برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه کمیته‌های میزبانی مسابقات تشکیل و اعضا مشخش شده‌اند ادامه داد: منتظر برگزاری جلسات تخصصی کمیته‌ها هستیم و آمادگی خود جهت برگزاری نشست با اعضای کمیته‌ها و برگزاری دوره‌های آموزشی اعلام می‌کنیم.
حجت‌الاسلام حسینخانی اظهار کرد: به محض برگزاری جلسه هماهنگی با استاندار و معاون استانداری و تشریح روند برگزاری مسابقات، تشکیل کمیته معین و صدور احکام پیگیری خواهد شد. در حال بررسی برخی از اماکن جهت پذیرایی متسابقان در هستیم و بازدید میدانی از مجموعه‌های اقامتی نیز صورت گرفته است.
وی ادامه داد: انتخاب و تأیید سالن برگزاری مسابقات توسط کارشناس سازمان اوقاف، کارشناس صدا و سیمای شبکه یک و شبکه قرآن انجام می‌شود، گروهی متشکل از کارشناسان به استان سفر خواهند کرد و سالن‌های انتخابی را با استانداردهای لازم مطابقت می‌دهند.
حجت‌الاسلام حسینخانی در پایان گفت: سالن‌های پیشنهادی برای برگزاری مرحله کشوری چهل‌ویکمین دوره مسابقات قرآن اوقاف به میزبانی استان مرکزی پیامبر اعظم(ص)، سالن هفت آسمان، سالن کانون امام خمینی شهرک معلم و سالن فرهنگ سرای آیینه است که باید به تأیید کارشناسان مربوطه نیز برسد./انتهای پیام

captcha