کسب 2 رتبه برتر توسط لرستان در مسابقات کشوری قرآن‌ دستگاه قضایی
کد خبر: 3696326
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰

کسب 2 رتبه برتر توسط لرستان در مسابقات کشوری قرآن‌ دستگاه قضایی

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ متسابقین قرآنی دادگستری لرستان در پنجمین دوره مسابقات قرآن‌کریم دستگاه قضایی کشور حائز دو رتبه نخست شدند.

به گزارش ایکنا از لرستان، به‌نقل از روابط عمومی دادگستری لرستان، در پنجمین دوره مسابقات قرآن‌کریم دستگاه قضایی کشور که طی روزهای گذشته در تهران برگزار شد، علی شکری یوسفیان در رشته ترتیل فرزندان پسر زیر 16 سال و عاطفه شریفی در رشته ترتیل فرزندان دختر زیر 16 سال موفق به کسب مقام نخست در سطح کشور شدند..
براساس این خبر در این دوره از مسابقات که با شرکت پرسنل مجموعه‌های قضایی دادگستری استان‌ها، سازمان‌های تابعه دستگاه قضایی و اداره شوراهای حل اختلاف و خانواده‌های ایشان برگزار گردید در مجموعه‌های قضایی استان لرستان در مرحله استانی بالغ بر سیصد نفر در شش رشته قرآنی شرکت نمودند که 51 نفر موفق به کسب عنوان گردیدند.
براساس دستورالعمل ابلاغی مسابقات تعداد 21 نفر از استان‌های لرستان، خوزستان، فارس، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و چهارمحال و بختیاری حائز حضور در مرحله منطقه پنج شدند و نهایتاً تعداد پنج نفر موفق به کسب سهمیه حضور در مسابقات کشوری شدند.
بر پایه این گزارش در مسابقات کشوری، پنج نفر از نمایندگان لرستان که حائز رتبه برتر شده بودند در مسابقات کشوری که به میزبانی تهران و با حضور ۲۵۱ متسابق کشوری در 12 رشته برگزار گردید شرکت نمودند، که در نهایت تیم لرستان موفق به کسب دو مقام نخست در این مسابقات شدند.

انتهای پیام

captcha