جشنواره ملی سوغات رضوی در مشهد برگزار می‌شود
کد خبر: 3696439
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸

جشنواره ملی سوغات رضوی در مشهد برگزار می‌شود

گروه اجتماعی - جشنواره ملی سوغات رضوی در حاشیه دومین همایش ملی نقش خراسان در شکوفایی هنر و معماری ایرانی _ اسلامی در مشهد بر گزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی،  جشنواره ملی سوغات رضوی در حاشیه دومین همایش ملی نقش خراسان در شکوفایی هنر ومعماری ایرانی _ اسلامی در مشهد بر گزار می‌شود.

محورهای جشنواره سوغات رضوی در قالب بسته بندی محصولات، صنایع دستی، تصویرسازی و آرم و نشانه است ومحورهای پژوهشی این همایش درحوزه معماری، هنرهای وابسته به آن و آئین و رسوم‌های محلی در خراسان، هنرهای سنتی در قالب هنر مستظرفه، خوشنویسی و کتاب‍‌‌‌‌‎آرایی و هنرهای تجسمی است.

بنابراین گزارش، بخش ویژه محورهای پژوهشی این همایش بررسی معماری و تزئینات وابسته آن در حرم مطهر رضوی است.همچنین تاریخ دریافت مقالات از یک آذر ماه سال96 آغاز و تا 15 فروردین سال 97  ادامه دارد وهمچنین مهلت ثبت نام در همایش تا تاریخ اول اردیبهشت ماه سال 97 خواهد بود.

گفتنی است، این برنامه توسط موسسه آموزش عالی فردوس برگزار می‌شود و محل برگزاری آن دانشکده ادبیات دانشگاه فردوسی خواهد بود.

یادآور می‌شود، آدرس دبیرخانه مشهد، بلوار شهید کلاهدوز، شهید کلاهدوز30 موسسه آموزش عالی فردوس است و علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره‌های 05137139179  و 09039127639 تماس بگیرند.

انتهای پیام

captcha