هفتمین روز اعزام قرآنی «از حرم تا حرم» نزاجا به مناطق عملیاتی جنوب و جنوب غرب
کد خبر: 3697173
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸

هفتمین روز اعزام قرآنی «از حرم تا حرم» نزاجا به مناطق عملیاتی جنوب و جنوب غرب

گروه فعالیت‌های قرآنی: اعضای کاروان قرآنی «از حرم تا حرم» نیروی زمینی ارتش، اعزامی به مناطق عملیاتی جنوب و جنوب‌غرب کشور در هفتمین روز خود به اجرای محافل گوناگون می‌پردازند.

به گزارش ایکنا؛ کاروان قرآنی «از حرم تا حرم» اعزامی به مناطق عملیاتی جنوب و جنوب غرب طی امروز، 14 اسفندماه به اجرای محافل و کرسی‌های تلاوت قرآن خواهد پرداخت.
طبق جدول زمان‌بندی، این کاروان، صبح امروز با حضور در دشت آزدگان و تیپ 392 ویژه کارکنان پایور و وظیفه به اجرای برنامه پرداخت. همچنین پس از اقامه نماز مغرب و عشا نیز ویژه خانواده‌های تیپ 392 اجرا برنامه خواهد کرد.
همچنین گروه دوم این کاروان نیز با حضور در مسجد‌سلیمان در کوی سازمانی پایگاه هوانیروز این شهر ویژه خانواده‌ها برنامه ارائه می‌دهند.
یادآور می‌شود، منصور آقامحمدی، محمد کاشانی به عنوان مجری، حسین اسلامی و علی‌اکبر گلاب‌زایی، حافظ کل قرآن و مهدی سعادت، نایبعلی عبداللهی، ابوالفضل قدیانی، سجاد علیپور و میلاد خادم به عنوان قاریان در این کاروان حضور دارند.
همچنین این محافل با رویکرد طرح تدبر در آیات نورانی قرآن انجام می‌شود که در طول برپایی محفل، سؤالات قرآنی از آیات تلاوت شده، مطرح شده و هدایایی نیز به شرکت‌کنندگان اعطا می‌شود و محفل فوق با مشارکت سازمان دارالقرآن الکریم، شبکه قرآن و معارف سیما، آستان مقدس جمکران و حرم حضرت معصومه(س) و آستان مقدس امامزاده موسی‌بن‌‌الکاظم(ع) سبزه‌قبا در دزفول و همکاری یگان‌های استان‌های قم، لرستان و خوزستان برپا می‌شود.

انتهای پیام

captcha