اعلام زمان قطعی برگزاری مجمع عمومی اتحادیه مدغم قرآنی استان تهران
کد خبر: 3697321
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱

اعلام زمان قطعی برگزاری مجمع عمومی اتحادیه مدغم قرآنی استان تهران

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ ‌مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی قرآن و عترت استان تهران، 24 اسفندماه با حضور 500 مؤسسه قرآنی استان تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ با توجه به مصوبه پنجاه و هفتمین جلسه هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآنی، مبنی بر تشکیل مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی قرآن و عترت استان تهران، متشکل از تمامی مؤسسات واجد شرایط این استان، از مؤسسات جهت حضور در این مجمع عمومی دعوت می‌شود.

این جلسه با حضور 500 مؤسسه قرآنی دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی و نیز نمایندگانی از اداره‌کل ارشاد اسلامی، اداره تبلیغات اسلامی، اتحادیه تشکل‌های قرآنی و اتحادیه مؤسسات مردم نهاد قرآنی برگزار می‌شود.

در این جلسه، علاوه بررسی پیشنهادات و تصویب اساس نامه اتحادیه مدغم استان، رأی‌گیری در خصوص انتخاب اعضای هیئت مدیره و هیئت بازرسان اتحادیه مدغم استان(که در مجمع قبل حدنصاب لازم از کل آراء اخذ شده را کسب نکردند) صورت می‌گیرد.

مجمع عمومی اتحادیه مدغم استان تهران؛ 24 اسفندماه برگزار می‌شود

این جلسه روز پنج‌شنبه، 24 اسفندماه از ساعت 9 صبح در سالن اصلی تالار محراب واقع در تهران، خیابان ولی‌عصر(عج)، تقاطع خیابان امام خمینی(ره)، روبروی موزه قرآن تشکیل خواهد شد.

بنابر این گزارش، مؤسسات قرآنی جهت کسب اطلاعات بیشتر از نحوه تشکیل مجمع عمومی، می‌توانند به نشانی: www.qoodoos.ir و یا www.etghan.ir مراجعه و نسبت به ملاحظه شیوه‌نامه و اساس‌نامه تشکیل مجمع مشترک اتحادیه استان اقدام کنند. برای حضور در مجمع عمومی، ارائه معرفی‌نامه مؤسسه و کارت شناسایی معتبر لازم است.

یادآور می‌شود، مجمع عمومی اتحادیه‌های مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان تهران از سوی دبیرخانه هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآنی، در تاریخ جمعه ۲۸ مهرماه با حضور مدیران مؤسسات و تشکل‌های قرآنی ـ مردمی این استان در مجتمع آموزشی ۱۳ آبان(لانه جاسوسی سابق) برگزار شد؛ اما با توجه به بررسی شکایات و اعتراضات بخشی از موسسات نسبت به بروز برخی تخلفات در روند مجمع عمومی اتحادیه مدغم استان تهران از جمله موضوع وکالت مؤسسات حاضر در مجمع از سایر مؤسسات، به حد نصاب نرسیدن آراء برخی کاندیدای هیئت مدیره و بازرسی و ... در نهایت مقرر شد، نسبت به تکمیل انتخابات هیئت مدیره و انتخابات مجدد جهت انتخاب افرادی که آراء آن ها به حد نصاب نرسیده است، اقدام شود.

انتهای پیام

captcha