ثبت‌نام از خیّران برای کمک به ایتام زنجانی
کد خبر: 3698269
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲
در پایگاه‌های جشن نیکوکاری انجام می‌شود؛

ثبت‌نام از خیّران برای کمک به ایتام زنجانی

گروه اجتماعی: مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه 1421 یتیم زنجانی تحت حمایت کمیته امداد هستند، گفت: در پایگاه‌های جشن نیکوکاری ثبت‌نام از خیران برای کمک به ایتام زنجانی انجام می‌شود.

به گزارش ایکنا، اززنجان، هدایت صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان دیروز 5شنبه 17 اسفندماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در کنار جمع‌آوری کمک‌های مردمی در پایگاه‌های جشن نیکوکاری ثبت‌نام از خیران برای کمک به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد در قالب طرح اکرام و محسنین نیز انجام می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری با شعار جوانه لبخند می‌کاریم در استان زنجان نیز به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در آستانه سال نو در حال برگزاری است، گفت: جشن نیکوکاری تالار بزرگ تقسیم عاطفه‌های انسانی و ترویج و نشر فرهنگ انفاق و نیکوکاری در بستر همدلی در جامعه است که امیدواریم با مشارکت مطلوب خیران زنجانی در شادی نیازمندان در آستانه بهار طبیعت سهیم شویم.
صفری به برگزاری جشن نیکوکاری در سطح استان زنجان اشاره کرد و گفت: دو هزار و 333 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سطح استان زنجان در جشن نیکوکاری امسال دایر ‌شده که برنامه‌ریزی‌شده است ثبت‌نام از خیران زنجانی برای کمک به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد نیز در این پایگاه‌ها انجام شود.
وی بابیان اینکه 200 فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان فاقد حامی هستند، افزود: خیران زنجانی می‌توانند با مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد و پایگاه‌های جشن نیکوکاری و یا سایت این نهاد به آدرس www.emdad.irحمایت مادی و معنوی ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد را عهده‌دار شود.
وی از حمایت کمیته امداد استان زنجان از هزار و 421 یتیم و هزار و 723 فرزند محسنین خبر داد و افزود: با مشارکت مطلوب خیران زنجانی همه ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان دارای حامی بوده و باهمت حامیان طرح اکرام ایتام و فضاسازی مناسب رسانه‌ای و همراهی ائمه جمعه و جماعات این استان رتبه نخست کشوری در کمک به ایتام را در سال جاری کسب کرده است.
صفری با اشاره به اجرای طرح اکرام ایتام از سال 78، ادامه داد: میانگین سرانه دریافتی ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از ابتدای اجرای این طرح تا پایان شش‌ماهه اول سال گذشته 140 هزار تومان بود که با افزایش کمی و کیفی مشارکت خیران در پایان 11 ماهه امسال این رقم به 297 هزار تومان افزایش پیداکرده است.
وی همچنین گفت: از برنامه‌های ویژه کمیته امداد استان زنجان در حوزه کمک به ایتام پرداخت بیمه آتیه برای ایتام زیر 12 سال به‌منظور سرمایه‌گذاری برای آینده این گروه از جامعه هدف این نهاد و توجه به تأمین سرپناه و مسکن مناسب برای آن‌ها با استفاده از کمک‌های خیران است.
captcha