10 مسجد برای میزبانی معتکفین زنجانی معرفی شد
کد خبر: 3698753
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶
عیسی‌زاده:

10 مسجد برای میزبانی معتکفین زنجانی معرفی شد

گروه اجتماعی: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان گفت: از آماده‌سازی 10 مسجد در شهر زنجان برای حضور معتکفان خبر داد.

حجت‌الاسلام علی عیسی‌زاده، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای اجرای آیین معنوی اعتکاف در شهرستان زنجان در دستور کار قرار دارد تا شاهد برگزاری هرچه بهتر این مراسم در فروردین سال آینده باشیم.
وی با اشاره به اینکه 10 مسجد در شهر زنجان برای حضور معتکفین در نظر گرفته شده، افزود: از این تعداد 3 مسجد برای برادران و 7 مسجد برای بانوان در نظر گرفته شده که دو مسجد چهارده معصوم در اسلام آباد و مسجد امام محمدباقر در اراضی پایین‌کوه برای حضور معتکفین به صورت خانوادگی و مشترک برای حضور بانوان و آقایان منظور شده است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان تصریح کرد: به همت ستاد مردمی اعتکاف شهرستان زنجان از ۱۵ تا ۲۵ اسفندماه، ثبت‌نام مراسم معنوی اعتکاف ماه رجب در زنجان انجام می‌شود.
حجت‌الاسلام عیسی‌زاده تاکید کرد: علاقه‌مندان حضور در این آیین معنوی می‌توانند از۹  صبح تا ۶ عصر جهت ثبت‌نام به آستان مقدس امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان مراجعه کنند.
10 مسجد برای میزبانی معتکفین زنجانی معرفی شد
captcha