قرآن‌آموزان مرور آموخته‌های قرآنی را فراموش نکنند
کد خبر: 3698824
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵
طی تعطیلات نوروزی؛

قرآن‌آموزان مرور آموخته‌های قرآنی را فراموش نکنند

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون آموزشی دارالقرآن زنجان تاکید کرد: قرآن‌آموزان به ویژه در رشته‌های تخصصی طی تعطیلات نوروزی مرور آموخته‌های قرآنی را فراموش نکنند.

اصغر قرجه‌لو معاون آموزشی دارالقرآن زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان اظهار کرد: ترم فعلی دارالقرآن زنجان از دهه اول بهمن‎‌ماه سالجاری آغاز شده و طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته تا اواسط خردادماه سال آینده ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به فرا رسیدن تعطیلات نوروزی افزود: کلاس‌های آموزشی موسسه دارالقرآن تقریبا از 26 اسفندماه تعطیل و از 14 فروردین سال آینده فعالیت‌های خود را همانند قبل و با جدیت آغاز خواهند کرد.
قره‌جه‌لو تصریح کرد: با توجه به تعطیلاتی که در پیش داریم طبق صلاحدید اساتید در هر رشته مخصوصا در رشته‌های تخصصی حفظ و قرائت آزمونی برای بعد از تعطیلات درنظر گرفته می‌شود تا قرآن‌آموزان در طول تعطیلات از آموخته‌های خود فاصله نگیرند و بهانه‌ای برای مرور داشته باشند.
معاون آموزشی دارالقرآن زنجان در ادامه به اعزام گروه سرود دارالقرآن زنجان به مشهد مقدس اشاره کرد و گفت: گروه سرود نغمه‌سرایان دو به مدت یک هفته و تا سوم فروردین ماه به دعوت آستان قدس رضوی در بارگاه امام هشتم حضور خواهند یافت و به اجرای سرود می‌پردازند.
قره‌جه‌لو گفت: در حال حاضر و در واحد برادران شعبه مرکزی دارالقرآن زنجان 500 قرآن‌آموز که عموما از دانش‌آموزان هستند در 35 عنوان کلاس آموزشی به فراگیری رشته‌های مختلف قرآنی حضور دارند.
وی افزود: به زودی سی و دومین شعبه دارالقرآن زنجان راه‌اندازی می‌شود.
captcha