بکارگیری اتوبوس های VIPدر مسیر بجنورد به مشهد
کد خبر: 3699639
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹

بکارگیری اتوبوس های VIPدر مسیر بجنورد به مشهد

گروه اجتماعی-مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان‌شمالی از بکارگیری اتوبوس های VIPدر مسیر بجنورد به مشهد خبرداد.

به گزارش ایکنا، شعبه خراسان‌شمالی، علی اصغر بدیعی مقدم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در نشست خبری اظهارکرد: قرارداد بکارگیری اتوبوس های VIPدر مسیر بجنورد به مشهد منعقد شده که با استفاده از این اتوبوس ها مدت زمان سفر نیز کاهش پیدا می کند.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم ناوگان حمل و نقل در حوزه بجنورد به مشهد نیز از این اتوبوس ها استقبال کنند، افزود: در برخی موارد به دلیل عدم افزایش بهای بلیط ها رانندگان نیز خیلی از نوسازی اتوبوس های خود استقبال نمی‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری هفت میلیون و 200 ورودی به استان داشته ایم، افزود: طی سال جاری میزان ترددها در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از افزایش 7.5 درصدی برخوردار است.

بدیعی مقدم با اشاره به اتخاذ تمهیدات لازم برای جابه جایی مسافران در ایام نوروز، گفت: در نیمه اسفندماه سال جاری تجدید خط کشی و علائم و تابلو ها در محورهای استان انجام شده است.

وی با اشاره به بهره برداری از چهار کیلومتر راه ارتباطی در محور مملجه به تاتار در مسیر بجنورد به جنگل گلستان، گفت: 96 نقاط حادثه خیز استان با مشارکت پلیس راه شناسایی شده و در راستای آگاه سازی رانندگان با استفاده از علائم و تابلوها آشکارسازی انجام شده است.

بدیعی مقدم با اشاره به افزایش تلفات جاده های در استان، افزود: 29 درصد تفات مربوط به موتور سیکلت سوارها بوده که موارد ایمنی را رعایت نمی کنند.

وی با بیان اینکه عامل انسانی نیز در بروز تصادفات نقش بسزایی است، گفت: در 11 ماهه سال جاری 17 نفر از تلفات تصادفات افزاد بین صفر تا شش سال بودند که نیاز است در این بخش دقت بالایی کنیم.

انتهای پیام.

captcha