608 مددجوی سیستا‌ن‌وبلوچستان به کربلای معلی اعزام شدند
کد خبر: 3699840
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵
در سال 96؛

608 مددجوی سیستا‌ن‌وبلوچستان به کربلای معلی اعزام شدند

گروه فرهنگی- معاون امور فرهنگی کمیته امداد سیستان‌و‌بلوچستان گفت: امسال 608 مددجوی استان در مناسبت‌های مختلف و به‌ویژه ایام محرم و صفر عازم کربلای معلی شدند.

سیدمحمدعلی حسینی، معاون امور فرهنگی کمیته امداد سیستان‌و‌بلوچستان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان ‌و بلوچستان، گفت: امسال 608 مددجوی استان در مناسبت‌های مختلف و به‌ویژه ایام محرم و صفر عازم کربلای معلی شدند.
معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اظهار کرد: از این تعداد، 173مددجو به صورت زمینی و 435 مددجو نیز در قالب کاروان‌های پیاده‌روی اربعین حسینی با مشارکت خیّران، به زیارت بارگاه امیرالمؤمنین(ع) و اباعبدالله(ع) رفتند.
وی با بیان اینکه پیاده‌روی اربعین حسینی یک حرکت فرهنگی عظیم و تأثیرگذار است، افزود: اعزام کاروان‌های پیاده‌روی در ایام اربعین و از طریق چهار پایانه رسمی شلمچه، چذابه، مهران و خسروی صورت گرفت.

608 مددجوی سیستا‌ن‌وبلوچستان به کربلای معلی اعزام شدند

حسینی ادامه داد: برگزاری اردوهای زیارتی از جمله فعالیت‌های مستمر کمیته امداد است که در طول سال تداوم داشته و مخاطبان مختلفی از جمله دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب، دختران بازمانده از تحصیل و دختران در آستانه ازدواج تحت حمایت را در بر می‌گیرد.
معاون فرهنگی کمیته امداد استان بیان کرد: طرح « شوق زیارت» نیز از دیگر طرح‌های اجرایی در این زمینه است که با استفاده از کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیران برای اعزام مددجویانی که تاکنون به اماکن زیارتی مشرف نشده‌اند، اجرا می‌شود.

انتهای پیام

captcha