برگزاری آزمون پایانی دوره‌های قرائت قرآن در زاهدان
کد خبر: 3699855
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵

برگزاری آزمون پایانی دوره‌های قرائت قرآن در زاهدان

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیر مؤسسه قرآنی بحرالعلوم شهرستان زاهدان گفت: آزمون پایانی دوره‌های آموزش قرائت قرآن صبح امروز، 23 اسفندماه در این مؤسسه قرآنی برگزار شد.

سهیلا صفرزایی، مدیر مؤسسه قرآنی بحرالعلوم شهرستان زاهدان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: آزمون پایانی دوره‌های آموزش قرائت قرآن صبح امروز، 23 اسفندماه در این مؤسسه قرآنی برگزار شد.
مدیر مؤسسه قرآنی بحرالعلوم زاهدان اظهار کرد: این دوره‌ها ویژه بانوان بزرگسال بوده که شامل آموزش قرائت سطح دو (روان‌خوانی)، قرائت سطح سه (فصیح‌خوانی) و قرائت سطح چهار قرآن می‌شود.
وی افزود: دوره آموزش روان‌خوانی با حضور 50 قرآن‌آموز و مربی‌گری الناز نارویی برگزار شد؛ دوره آموزش فصیح خوانی نیز با حضور 30 قرآن‌آموز و مربی‌گری سمیه ارباب‌ثانی برگزار شد و در دوره قرائت سطح 4 نیز 30 قرآن‌آموز حضور داشتند که زهرا قنبری مربی‌گری آن را بر عهده داشت.
صفرزایی با اشاره به اینکه این دوره‌ها از بهمن‌ماه آغاز شده و به‌مدت دو ماه برگزار شد، بیان کرد: به قرآن‌آموزانی که در این آزمون امتیاز لازم را کسب کنند، گواهینامه معتبر از سوی سازمان تبلیغات اسلامی استان اهدا خواهد شد.

برگزاری آزمون پایانی دوره‌های قرائت قرآن در زاهدان

انتهای پیام

captcha