رفتار قرآنی مربی، اثربخش بودن تربیت دینی را به همراه دارد
کد خبر: 3699940
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳
یک مربی قرآن:

رفتار قرآنی مربی، اثربخش بودن تربیت دینی را به همراه دارد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر موسسه دارالقرآن شعبه دیزج‌آباد گفت: رفتار قرآنی مربی، اثربخش بودن تربیت دینی را به همراه دارد و نمود این رفتار در قرآن‌آموز حاصل کار مربی و مزدی لذت‌بخش است.

زهرا همدانی، مدیر موسسه دارالقرآن شعبه دیزج‌آباد در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان اظهار کرد: حضور در فعالیت‌های قرآنی نیاز به عشق و علاقه دارد و این مساله علاقه‌ای برای تحمل سختی‌های این مسیر است.
همدانی که علاوه بر مدیریت این موسسه به عنوان مربی نیز تربیت و آموزش قرآن‌آموزان را بر عهده دارد، تصریح کرد: زمانی که قرآن‌آموزانم با موفقیت در دوره‌ها شرکت می‌کنند برای من بهترین لحظه است و انگار مزد همه زحماتم را گرفتم.
وی با اشاره به درخشش دو تن از قرآن‌آموزان این موسسه در آزمون شفاهی مسابقات سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم که 13 اسفندماه سالجاری در دارالقرآن برگزار شد، تاکید کرد: دو این قرآن‌آموز نوجوان امتیاز کامل 100 را کسب کردند و این بهترین اتفاق برای من بود.
مدیر موسسه دارالقرآن شعبه دیزج‌آباد همچنین به درخشش قرآن‌آموزان این موسسه در مسابقات قرآنی دانش‌آموزان در مرحله آموزشگاهی اشاره کرد و گفت: در رشته حفظ دو تن از قرآن‌آموزان این موسسه رتبه‌‌های دوم و سوم حفظ و در رشته قرائت نیز یکی دیگر از قرآن‌آموزان رتبه سوم را کسب کرد.
همدانی تاکید کرد: اثربخشی کلام معلم زمانی است که نمود آن را در رفتار و گفتار قرآن‌آموزان دید و با رفتار قرآنی معلم است که می‌توان انتظار اثربخش بودن تربیت دینی را در مخاطبان داشت.
captcha