یادواره 27 شهید دانش‌آموز در کرمان برگزار شد
کد خبر: 3699978
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰

یادواره 27 شهید دانش‌آموز در کرمان برگزار شد

گروه سیاست و اقتصاد - یادواره شهدای دانش‌آموز دبیرستان امام خمینی(ره) ناحیه 2 کرمان دیروز چهارشنبه، 23 اسفند با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان و خانواده شهدای دانش‌آموز برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، یادواره شهدای دانش‌آموز دبیرستان امام خمینی(ره) ناحیه 2 کرمان صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان و خانواده شهدای دانش‌آموز برگزار شد.
محمد محسن‌بیگی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در این آیین با اشاره برگزاری 700 مراسم یادواره شهدا در مدارس استان کرمان طی سال گذشته اظهار داشت: در یادواره شهدا بازخوانی بخشی از زندگینامه و وصیت‌نامه شهیدان انجام می‌گیرد.
وی فلسفه اصلی یادواره شهدا در حوزه دانش‌آموزی را آشنا شدن دانش‌آموزان با مسیر، راه، خوی و خصلت‌های شهدا دانست و افزود: یادواره شهدای دانش‌آموزی با حضور خانواده معزز آنها برگزار می‌شود تا به نوعی تجلیل از آنها نیز باشد.
محسن بیگی بیان کرد: در یادواره شهدا ظرفیت‌سازی و زمینه‌سازی کنیم تا نسلی تحویل جامعه داده می‌شود، شایسته نظام اسلامی باشند و آینده متعلق به جوانان و نوجوان است و آنها هستند که آینده کشور را می‌سارند و امیدواریم در انتقال این عرصه و راه بتوانیم قدمی برداریم.
انتهای پیام

captcha