حذف خطا از زندگی در روزهای آخر سال مورد توجه مسلمانان قرار گیرد
کد خبر: 3700408
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶

حذف خطا از زندگی در روزهای آخر سال مورد توجه مسلمانان قرار گیرد

گروه سیاسی- امام جمعه سنندج گفت: مسلمانان باید اعمال خود را در روزهای آخر سال مورد بررسی قرار داده و خطاها را از زندگی حذف و برای آینده ای بهتر تلاش کنیم.

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا عبدالرحمن خدایی، امام جمعه سنندج امروز، 25 اسفندماه در آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته با تبریک فرا رسیدن سال نو خورشیدی به ملت ایران و اظهار کرد: همگی باید اعمال خود را در روزهای آخر سال مورد بررسی قرار داده و خطاها را از زندگی حذف و برای آینده‌ای بهتر تلاش کنیم.
وی با تأکید بر اینکه بانوان جامعه اسلامی باید بدانند که تقلید از فرهنگ غرب افتخار نیست، افزود: زنان جامعه اسلامی باید قدر حجاب و شخصیت والای خود را بدانند و از الگو قرار دادن افراد لاابالی در غرب پرهیز کنند.
ماموستا خدایی بیان کرد: همزمان با فرا رسیدن بهار طبیعت و نو شدن سال، دل و درون خود را نیز احیا و از پلیدی‌ها و اخلاق‌های بد گذشته پاک کنیم.
وی با تأکید بر درس گرفتن مسلمانان از دگرگونی و زنده شدن طبیعت عنوان کرد: برای جلب بیشتر رضای خدا و سرافرازی در قیامت باید گام برداریم.
امام جمعه سنندج اعلام کرد: مسلمانان کینه و دشمنی را کنار بگذارند چون کینه در دل داشتن از خصوصیات مسلمان نیست.
وی ادامه داد: مسلمانان باید اعمال خود را در روزهای آخر سال مورد بررسی قرار داده و خطاها را از زندگی حذف و برای آینده‌ای بهتر تلاش کنیم.
ماموستاخدایی عنوان کرد: خداوند متعال همواره مسلمانان را به وفای به عهد و پیمان سفارش کرده و آنان را از بندگی شیطان برحذر داشته است.
وی با بیان اینکه باید قدر عمر و فرصت‌های خود را بدانیم، یادآور شد: بندگی خدا و جلب رضای او و خدمت به مردم، مایه سعادت در دنیا و قیامت است.
انتهای پیام

captcha