احداث دو باب منزل ویژه نیازمندان در کبودراهنگ
کد خبر: 3701095
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶
به همت یک گروه جهادی انجام شد؛

احداث دو باب منزل ویژه نیازمندان در کبودراهنگ

گروه اجتماعی- مسئول گروه جهادی خادمین ام ابیها کبودراهنگ گفت: به همت جهادگران گروه جهادی خادمین ام ابیها در نوروز 97 دو باب منزل نیازمند در روستاهای محروم کبودراهنگ احداث می‌شود.

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) سجاد حضرتی مسئول گروه جهادی خادمین ام ابیها کبودراهنگ اظهار کرد: گروه جهادی خادمین ‌ام‌ابیها با حضور 30 جهادگر که از دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور کبودراهنگ هستند در ایام نوروز به روستاهای قزلجه کوهین و آق تپه کبودراهنگ اعزام خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان در نظر داریم در این دو روستا دو باب منزل مسکونی برای نیازمندان بسازیم.
مسئول گروه جهادی خادمین ام ابیها کبودراهنگ گفت: اعتبار لازم برای ساخت این دو باب منزل توسط کمیته امداد و خیرین و اعضای گروه خادمین ام ابیها تأمین شده است.
وی در خصوص دیگر فعالیت‌های این گروه در ایام نوروز گفت: انجام فعالیت های فرهنگی و برگزاری کلاس های آموزشی و حضور تیم پزشکی در کنار فعالیت های عمرانی از اقدامات جهادگران گروه خادمین ام ابیها در دو روستای قزلجه کوهین و آق تپه خواهد بود.
حضرتی با بیان اینکه اردوی جهادی خود را در نوروز 97 به مدت 10 روز برگزار خواهند کرد، بیان کرد: تعطیلات ایام عید بهترین فرصت برای تفریح و خوشگذرانی و مسافرت است، اما انگیزه جهادگران برای خدمات رسانی به محرومین آنها را به مناطق محروم می کشاند تا برای رفع محرومیت این مناطق فعالیت کنند.
انتهای پیام

captcha