برگزاری بیش از ۵۰ محفل انس با قرآن در روستاهای بیجار
کد خبر: 3701465
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰

برگزاری بیش از ۵۰ محفل انس با قرآن در روستاهای بیجار

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس تبلیغات اسلامی بیجار گفت: در راستای اشاعه معارف قرآنی در جامعه بیش از 50محفل انس با قرآن در روستاهای بیجار برگزار شد.

حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار محافل انس با قرآن کریم در سطح مساجد روستاهای بیجار برگزار ‌شد.
وی افزود: در راستای اشاعه معارف قرآنی در جامعه بیش از ۵۰محفل انس با قرآن در طی سال در سطح روستاهای بیجار برگزار شد.
حجت‌الاسلام مختاری‌نیا به اهمیت و نقش قرآن در زندگی افراد اشاره و بیان کرد: قرآن و معارف اهل بیت(ع) تنها اختصاص به گروه و فرقه خاصی نداشته و برای همه مردم جهان نازل شده است.
وی عنوان کرد: بنابراین توسعه فعالیت‌های موسسات قرآنی باید در دستور کار قرار گرفته و در این زمینه از ظرفیت‌های فضای مجازی نیز به خوبی استفاده شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار با تأکید بر این که ترویج فرهنگ قرآنی باید مورد توجه همگان باشد، عنوان کرد: قرآن گوهر گرانبهایی است کهباید در راستای تفهیم و ترویج آن تلاش خاصی صورت گیرد.
وی در پایان یادآور شد: امیدواریم در آینده شاهد حل بسیاری از مشکلات جوامع بشری خواهیم بود که این ها همه از الطاف خدواند منان است که برای ما تدبیر کرده است.
انتهای پیام

captcha