اولین سالگرد ارتحال آیت‌الله باریک‌بین برگزار می‌شود
کد خبر: 3702894
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵

اولین سالگرد ارتحال آیت‌الله باریک‌بین برگزار می‌شود

گروه فرهنگی- مراسم اولین سالگرد ارتحال «آیت‌الله هادی باریک‌بین»، امام جمعه فقید قزوین با حضور مردم قزوین و مسئولان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از قزوین مراسم اولین سالگرد ارتحال روحانی مبارز و ایثارگر انقلابی و پدر معنوی استان قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین نماینده‌ حضرت امام(س) و مقام معظم رهبری در استان، امام جمعه سابق قزوین و پدر شهید مرتضی باریک‌بین در قزوین برگزار می‌شود.
این مراسم به همت بیت آیت‌الله باریک‌بین، دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، استانداری قزوین و مشارکت جمعی از نهاد‌ها و ادارات استان از سال پیش برنامه ریزی و با حضور مسئولان و مردم شهیدپرور به ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران، روز پنجشنبه 16 فروردین ماه از ساعت 17 تا 19 در حسینیه آستان مقدس امامزاده حسین(ع) قزوین برگزار خواهد شد. 
به گزارش ایکنا، آیت‌الله هادی باریک‌بین نماد ایثار و مجاهدت‌های بی‌شمار تاریخ پر فراز و نشیب ایران اسلامی، به ویژه استان قزوین به دلیل بیماری‌های ناشی از کهولت سنی سال گذشته دار فانی را وداع گفته و به فرزند شهیدش پیوست. 
وی نمایندگی حضرت امام خمینی(س) و رهبر معظم انقلاب در استان و امام جمعه قزوین، نماینده مردم استان در خبرگان رهبری و ده‌ها نشان تلاش و مجاهدت را در شناسنامه‌اش به ثبت رسانده و همراه و همیار ماندگار رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس بوده است. 
انتهای پیام

captcha