هلاکت والی داعش در «رمادی» عراق
کد خبر: 3702969
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳

هلاکت والی داعش در «رمادی» عراق

گروه بین‌الملل ـ پلیس عراق از هلاکت والی داعش در صحرای ثرثار واقع در شمال شهر «رمادی» مرکز استان «الأنبار» خبر داد.

هلاکت والی داعش در الرمادی

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری اسکای نیوز؛ پلیس عراق اعلام کرد: تعدادی از افراد مسلح وابسته به تشکیلات تروریستی داعش از جمله والی این گروه در رمادی، در صحرای ثرثار واقع در شمال این شهر پس از درگیری با یگان ویژه پلیس استان الانبار به هلاکت رسیدند.

پلیس عراق با بیان این که این گروه مسلح در حال طراحی یک عملیات تروریستی بودند، افزود: پلیس الانبار با اجرای یک عملیات امنیتی پیشگیرانه در صحرای ثرثار واقع در شمال شهر رمادی توانست، تعدادی از افراد مسلح وابسته به داعش از جمله عمر صفوک، والی منطقه شمال رمادی را به هلاکت برساند.

همچنین، سرلشکر هادی رزیح، فرمانده پلیس الانبار در این باره توضیح داد: این عملیات در ادامه سلسله عملیات‌های مستمر در پیگرد بقایای داعش که صدها تن از عناصر این تشکیلات تروریستی که پس از شکست در شهرهای این استان در صحرای الانبار پنهان شده اند، صورت گرفت.

از سوی دیگر منابع اطلاعاتی عراق امروز (15 فروردین‌ماه) اعلام کردند که نیروهای امنیتی این کشور در یک عملیات پیچیده موفق شدند «ابونبیل عراقی» معروف به عقل مدبر عملیات‌های تروریستی داعش و مسئول پشتیبانی لجستیک این تشکیلات تروریستی در استان دیاله را به همراه هفت تن از معاونانش به هلاکت برسانند.

انتهای پیام

captcha