یک میلیون نفر از بقاع متبرکه زنجان بازدید کردند
کد خبر: 3703012
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹
در قالب طرح آرامش بهاری؛

یک میلیون نفر از بقاع متبرکه زنجان بازدید کردند

گروه فرهنگی- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت : در تعطیلات نوروزی امسال بیش از یک میلیون نفر از بقاع متبرکه استان در قالب طرح آرامش بهاری بازدید کردند.

حجت‌الاسلام جعفر جنتی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان اظهار کرد: ۱۳۲ امامزاده واجب‌التعظیم در سطح استان زنجان مدفون هستند که طی تعطیلات نوروزی امسال طرح آرامش بهاری در حرم مطهر 65 امامزاده به اجرا درآمد.
وی با اشاره به اینکه در قالب طرح آرامش بهاری بیش از یک میلیون نفر از بقاع متبرکه استان بازدید کردند، افزود: از روز اول اجرای طرح آرامش بهاری تا سیزدهم فروردین‌ماه بیش از یک میلیون نفر در قالب طرح آرامش بهاری از بقاع متبرکه استان زنجان بازدید کردند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان تصریح کرد: طرح آرامش بهاری در شش بقعه در سطح یک، ۴ بقعه در سطح دو و ۴۲ بقعه در سطح سه اجرا شد.
حجت‌الاسلام جنتی تاکید کرد: با توجه به میزان استقبال و حضور زائرین حرم امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان، حرم قیدار نبی در خدابنده، حرم امامزاده اسماعیل شناط ابهر و دو مجموعه مجتمع لاله هیدج و گنبد سلطانیه نیز در سطح ویژه میزبان طرح آرامش بهاری بودند.
انتهای پیام
captcha