مستند شهدای مدافع حرم زنجان تولید می‌شود
کد خبر: 3703823
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸
صفری:

مستند شهدای مدافع حرم زنجان تولید می‌شود

گروه فرهنگی: مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان از برنامه‌ریزی رسانه استانی برای تولید مستندهای ویژه برای شهدای مدافع حرم استان خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان، مرتضی صفری مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در دیدار با خانوده معظم شهید مدافع حرم خیرالله صمدی از برنامه‌ریزی رسانه استانی برای تولید مستندهای ویژه برای شهدای مدافع حرم استان خبر داد.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان مقام شامخ شهدا را نزد پروردگار بسیار والا و ارزشمند دانست و اظهار کرد: شهدای مدافع حرم با تمسک به قرآن مجید و در دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) قدم برداشته و درس ایثار و ازخودگذشتگی دادند.
صفری از برنامه‌ریزی صداوسیما برای تولید سه مستند ویژه برای شهدای مدافع حرم استان خبر داد و گفت: بیان زندگینامه، خاطرات و ذکر فضایل روحی و اخلاقی این شهدای گرانقدر جهت الگوسازی مناسب برای قشر جوان و نوجوان از اهداف اصلی تولید این مستندها است و در این راستا از خانواده‌های معظم این شهداء درخواست داریم تا همکاری شایسته‌ای را با رسانه استانی برای تولید برنامه‌ها داشته باشند.
مستند شهدای مدافع حرم زنجان تولید می‌شود
یادآور می‌شود شهید خیرالله صمدی از بازنشستگان تیپ ۳۶ انصارالمهدی (عج) استان زنجان است که بر اثر اصابت ترکش خمپاره درمنطقه «دیرالزور» سوریه مجروح و در حین انتقال به پشت جبهه به فیض شهادت نایل آمده است.
شهید خیرالله صمدی سومین شهید مدافع حرمی است که از استان زنجان در راه دفاع از حرم به فیض شهادت نائل آمد.
این شهید که دو فرزند هم دارد از جانبازان دوران هشت سلال دفاع مقدس است.
همچنین شهید داوود مرادخانی از شهر زنجان و شهید رحمان بهرامی از شهر خرمدره جزو شهدای مدافع حرم از استان زنجان بودند که اسفند 94 در کشور سوریه به شهادت رسیدند.
captcha