فرهنگ استفاده از کالای ایرانی را در جامعه گسترش دهیم
کد خبر: 3705495
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱

فرهنگ استفاده از کالای ایرانی را در جامعه گسترش دهیم

گروه اجتماعی- مسئول بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به نام «حمایت از کالای ایرانی»، خاطرنشان کرد: باید فرهنگ استفاده از کالای ایرانی را در جامعه گسترش دهیم و با خرید کالای ایرانی از تولید ملی حمایت کنیم.

مینا کرم بيجاری، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه قدس استان گیلان در گفت وگو با ایکنا از گیلان، اظهار کرد: بسیج جامعه زنان اولین و گسترده‌ترین تشکل مردمی زنان است که بعد از پيروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در راستای حفظ انقلاب و دستاوردهای آن ایجاد شد.

وی با اشاره به تشکیل هیئت اندیشه‌ورزی در بسيج جامعه زنان استان، تصریح کرد: هیئت اندیشه ورزی بسیج جامعه زنان جمعی از صاحب نظران و خبرگان راهبرداندیش در حوزه زنان و خانواده بوده که بر مبنای تدابیر مقام معظم رهبری، در راستای تحقق اهداف بسیج جامعه زنان اقدام می کنند.

فرهنگ استفاده از کالای ایرانی را در جامعه گسترش دهیم

مسؤل بسیج جامعه زنان سپاه قدس گيلان توليد فکر و ایده، خط نگاری و راهبردنگاری، هدایت عمومی هیئت‌های اندیشه‌ورز در لایه‌های زیرین قشر استان و حل مسائل و مشکلات راهبردی در حوزه زن و خانواده را از کارکردها و وظایف هیئت اندیشه‌ورزی عنوان کرد.

کرم بیجاری تعداد اعضای هیئت را حداقل 8 و حداکثر 15 نفر از اعضای حقیقی و حقوقی دانست و گفت: متناسب با موضوع مورد بررسی در هیئت اندیشه‌ورز از افراد مدعو نیز در جلسات دعوت می‌شود.

وی با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به نام «حمایت از کالای ایرانی»، خاطرنشان کرد: باید فرهنگ استفاده از کالای ایرانی را در جامعه گسترش دهیم و با خرید کالای ایرانی از تولید ملی حمایت کنیم.

انتهای پیام

captcha