عربستان اسلامی را معرفی می کند که آمریکا می خواهد
کد خبر: 3707084
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور:  

عربستان اسلامی را معرفی می کند که آمریکا می خواهد

گروه سیاست و اقتصاد ــ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گفت: تمام آیات قرآن باید به صورت جامع و کامل معرفی شود و جمهوری اسلامی امروز الگوی مسلمانان و آزادی‌خواهان عالم شده است و دشمنان اسلام از این نگران هستند؛ اگر جمهوری اسلامی استکبارستیزی را نداشت کسی از آن وحشت نداشت. 

به گزارش ایکنا از قم؛ حجت‌الاسلام والمسلمین علی محمدی، صبح امروز ۳۰ فروردین ماه در مراسم اختتامیه یازدهمین همایش بین المللی پژوهش‌های قرآنی با محوریت استکبارستیزی در آیات قرآن کریم که در مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت: حدود سه قرن مطالعه کشورهای استعماری برای سلطه‌گری بر کشورهای اسلامی از مصائب جهان اسلام است؛ دشمنان اسلام در این زمینه اقدامات فرهنگی و فکری و از طرفی اقدامات عملی مختلفی انجام دادند.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی ادامه داد: سعی کردند اسلام را دور از مسائل سیاسی، اجتماعی به مردم معرفی کنند؛ در این راستا با تمام ابزار این مسأله را گفتند و نوشتند و تبلیغ کردند که متأسفانه برخی از علمای دین هم باور کردند که سیاست از دیانت جداست.
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به قیام امام خمینی (ره) و عرضه اسلام حقیقی و برپایی نظام اسلامی توسط ایشان گفت: با توجه به اینکه هدف رهبر کبیر انقلاب اسلام اصیل بود، قانون اساسی بر اساس قرآن و سخنان اهل بیت نوشته شد و به عنوان یک میثاق ملی ماندگار شد.
وی ادامه داد: امام خمینی(ره) ابعاد اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی اسلام را به دنیا معرفی کرد؛ استعمارگران برای منحرف کردن این مسیر اقدامات سیاسی و فکری و عملی را انجام دادند؛ آن‌ها باز تکرار کردند که سیاست امر ناپسندی است که در شأن علمای دین نیست که در این امور ورود کنند؛ اموری که دارای خدعه و فریب و نیرنگ است.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی با اشاره به تربیت افرادی برای تبلیغ این نظریات غلط، ابراز داشت: در این راستا به دنبال این بودند که مردم تنها در منازل خود احکام اسلامی را اجرا کنند و عرصه جامعه جای دین نیست؛ از سوی دیگر دین را افیون و مخدر و باعث عقب‌افتادگی جامعه اسلامی مطرح کردند.
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار داشت: تبلیغ کردند که اگر مسلمانان بخواهند پیشرفت کنند باید از نوک سر تا ناخن پا اصول و فرهنگ غربی را در جامعه اسلامی اجرا کنند.
وی ادامه داد: استعمار افرادی با تفکر موافق آن‌ها را شناسایی کرد که آتاتورک و آل سعود و رضاشاه از جمله آن‌ها بودند؛ آن‌ها به دنبال این بودند که سیاست را از دیانت جدا کنند.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی افزود: نظام سلطه را به وجود آوردند و سازمان‌های بین‌المللی را بر این اساس طراحی کردند که برای خود حق وتو را قائل شدند که امام خمینی(ره) فرمودند «قانون وتو قانون جنگل است» و این دنیا را به اختیار خود در آوردند و مسلمانان را سال‌ها از نظر فکری و عملی اداره کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی با اشاره به اینکه آل سعود بعضی از کشورها را منکر می‌داند، گفت: این در حالی است که خودشان زیر سلطه طاغوت هستند؛ آل سعود در ملک و سیاست آمریکا را پذیرفته است و اسلامی را معرفی می‌کند که آمریکا معرفی می‌کند؛ با منافع آمریکا در تعارض نیست، حرف رژیم صهیونیستی را تکرار می‌کند و به دنبال منافع آن‌هاست که می‌تواند سرزمین داشته باشد؛ غاصب حقی ندارد، و این‌ها که در رأس حکومت آل سعود هستند جاهلانه این مطالب را می‌گویند؛ نماز و عبادت هم دارند اما این‌ها در زمانی قابل قبول است که همراه تقوا باشد.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد: متقین و مؤمنین کسانی هستند که با طاغوت مبارزه کنند و در مقابل آن بایستند، طاغوت و شیطان اکبر زمان ما آمریکا است؛ به کدام مجوز این طاغوت‌ها به سوریه حمله می‌کنند؟ این قلدری است؛ شبانه به مردم سوریه حمله کنند که هیچ نتیجه‌ای جز افتضاح و رسوایی نداشتند.

انتهای پیام

captcha