چاپ ٣٢٥ عنوان کتاب در سال ٩٦
کد خبر: 3707610
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰

چاپ ٣٢٥ عنوان کتاب در سال ٩٦

گروه فرهنگی- معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از چاپ ٣٢٥ عنوان کتاب در همدان خبر داد و گفت: ٨٠ میلیون تومان کتاب از ناشران و محققان استان همدان خریداری شده است.

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی ارشاد اسلامی، مجید فروتن،معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه سال گذشته ٣٢٥ عنوان کتاب در استان همدان چاپ شده است، اظهار کرد: این کتاب‌ها شامل حوزه‌هایی چون ادبیات، دانشگاهی، علوم پایه، آموزشی و کمک آموزشی، تاریخ، جغرافیا و روانشناسی است.
وی ادامه داد: در سال ٩٦، ٨٠ میلیون تومان از ناشران و محققان استان همدان کتاب خریداری شد و حدود ٢٠٠ میلیون تومان هم کتاب اهدا شد.
معاون فرهنگی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان بیان کرد: در راستای حمایت از کتاب فروشی‌ها، ٤٥٠ میلیون تومان تسهیلات بانکی اختصاص داده شد تا بتوان علاوه بر حمایت از آنها گسترش کتاب‌فروشی‌ها را در برنامه قرار داد.
وی با بیان اینکه چاپ کتاب نیز در سطح استان انجام می‌شود، یادآور شد: در همه شهرستان‌ها فضایی برای چاپ کتاب و اقلام تبلیغاتی وجود دارد تا صنعت چاپ در خارج از استان انجام نشود.
فروتن در خصوص حضور ناشران همدان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب نیز گفت: هنوز تعداد ناشران برای حضور مشخص نیست اما طبق روال قبل ١٠ تا ١٢ ناشر در نمایشگاه کتاب با غرفه‌های مجزا و جمعی حضور خواهند داشت.
وی درباره برپایی نمایشگاه کتاب در همدان نیز اظهار کرد: پیش‌بینی شده است که در آبان ماه امسال نمایشگاه کتاب در همدان برگزار شود.
انتهای پیام

captcha