لزوم تقویت پیام‌رسان‌های داخلی/خطرات استفاده از پیام‌رسان‌های خارجی معرفی شود
کد خبر: 3707617
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵
احمدی تاکیدکرد:

لزوم تقویت پیام‌رسان‌های داخلی/خطرات استفاده از پیام‌رسان‌های خارجی معرفی شود

گروه اجتماعی ـ رئیس اداره حراست آموزش و پرورش لرستان با اشاره به خطرات ناشی از استفاده از پیام‌رسان‌های خارجی در مراودات اداری، گفت: در زمینه ممنوعیت استفاده از پیام‌رسان‌های خارجی بخشنامه‌های زیادی صادر شده است و ضرورت دارد امسال با توجه به عزم ملی و عمومی بستری را فراهم کنیم که پیام‌رسان‌های داخلی را تقویت کنیم.

به گزارش ایکنا از لرستان، در جلسه‌ای که امروز شنبه، یکم اردیبهشت‌ماه در دفتر حراست اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان برگزار شد بر استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی تاکید شد.
در این جلسه محمدحسین احمدی، رئیس اداره حراست اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به نام‌گذاری سال جدید توسط رهبر معظم انقلاب به سال «حمایت از کالای ایرانی»، فرهنگ‌سازی آموزش و پرورش را در این زمینه مهم دانست و گفت: لازم است در این عرصه همچون همیشه پیش‌قدم باشیم و شعار سال را تحقق بخشیم.
وی راه نجات اقتصاد و رهایی از وابستگی را مصرف کالای ایرانی عنوان کرد و افزود: در زمینه فضای مجازی هم با توجه به امنیت و سیاست کلی کشور و به‌منظور شکوفایی و رشد اقتصادی ضرورت دارد از پیام‌رسان‌های داخلی استفاده کنیم.
احمدی با اشاره به خطرهای ناشی از استفاده از پیام‌رسان‌های خارجی در مراودات اداری، گفت: در زمینه ممنوعیت استفاده از پیام‌رسان‌های خارجی بخشنامه‌های زیادی صادر شده است و ضرورت دارد امسال با توجه به عزم ملی و عمومی بستری را فراهم کنیم که پیام‌رسان‌های داخلی را تقویت کنیم.

انتهای پیام

captcha