تجلیل از جانبازان آموزش و پرورش و امور مالیاتی لرستان
کد خبر: 3707781
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵

تجلیل از جانبازان آموزش و پرورش و امور مالیاتی لرستان

گروه اجتماعی ـ به‌مناسبت روز جانباز، شنبه، یکم اردیبهشت طی مراسم‌های جداگانه‌ای از جانبازان اداره‌کل آموزش و پرورش و اداره‌کل امور مالیاتی لرستان تجلیل شد.

به گزارش ایکنا از لرستان، به‌مناسبت میلاد حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) و روز جانباز شنبه، یکم اردیبهشت‌ماه در مراسمی با حضور سرپرست آموزش وپرورش لرستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و کارکنان آموزش و پرورش لرستان، از 19 فرهنگی جانباز این اداره‌کل تجلیل شد.
در این مراسم حجت‌الاسلام حمیدرضا حنانف مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تقدیر از نقش و جایگاه ممتاز جانبازان در هشت سال دفاع مقدس، گفت: این عزیزان با تاسی از بزرگ مرد تاریخ حضرت ابوالفضل(ع) در راه اسلام و احیاء تفکر ناب محمدی جانفشانی کردند.
در ادامه این مراسم که به‌همت اداره امور شاهد و ایثارگران اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان برگزار شد به 19 جانباز فرهنگی آموزش و پرورش لرستان لوح تقدیر و هدایایی اهداء شد.

تجلیل از جانبازان اداره‌کل امور مالیاتی لرستان 

همچنین شنبه، یکم اردیبهشت به‌مناسبت اعیاد شعبانیه و سالروز ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) و روز جانباز، از جانبازان اداره‌کل امور مالیاتی استان لرستان تقدیر شد.
در این مراسم محمدی، مدیرکل امور مالیاتی استان لرستان ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) و حضرت امام سجاد(ع)، جانبازان را یادگاران 8 سال دفاع مقدس دانست و گفت: رشادت‌های این بزرگواران در هشت سال دفاع مقدس قابل توصیف نیست و این جانبازان با اهداء عضوی از اعضای خود در راه دین و انقلاب، آن را زنده کردند.
وی با تقدیر از تلاش جانبازان و کارکنان این اداره‌کل در اجرای طرح‌ها و برنامه‌های سازمان، اظهارکرد: همکاران خانواده مالیاتی باید به دستگاه خود افتخار و تلاش کنند تا شأن این دستگاه به‌عنوان یک سازمان پاسخگو و سالم به مردم معرفی شود.
در ادامه این مراسم از جانبازان گرانقدر شهرستان خرم‌آباد با اهدای لوح سپاس و هدایایی تقدیر به‌عمل آمد.

انتهای پیام

captcha