حضور در فعالیت‌های قرآنی روحیه بسیجی‌می‌خواهد/بانوان این حضور را جدی بگیرند
کد خبر: 3708714
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴
/گذری به خانه قرآن فاطمیه روستای عمید‌آباد/

حضور در فعالیت‌های قرآنی روحیه بسیجی‌می‌خواهد/بانوان این حضور را جدی بگیرند

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیر خانه قرآن فاطمیه گفت: حضور در عرصه فعالیت‌های قرآنی عشق به آیات نورانی وحی و روحیه بسیجی می‌خواهد.

ملکه مرادی، مدیر خانه قرآن روستایی عمیدآباد ابهر در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان اظهار کرد: این خانه قرآن از سال 88 مجوز فعالیت خود را دریافت کرده و تاکنون با استقبال خوب بانوان و دانش‌آموزان روستای عمیدآباد فعالیت دارد.
وی با اشاره به اینکه عمده فعالیت این خانه قرآن در زمینه روخوانی و روانخوانی قرآن کریم است که با توجه به درخواست مخاطبان برگزار می‌شود، تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان ختم قرآن کریم و آموزش احکام نیز در دستور کار قرار دارد.
مرادی با بیان اینکه فعالیت پیش‌دبستانی قرآنی نیز در این خانه قرآن از دیگر برنامه‌ها است، گفت: هم‌اکنون 17 نوآموز در این پیش‌دبستانی حضور دارند و تحت آموزش‌های قرآنی هستند.
مدیر خانه قرآنی فاطمیه روستای عمیدآباد ابهر که مادر دو فرزند است با تاکید بر اینکه بانوان حضور جدی در فعالیت‌های قرآنی داشته باشند، گفت: در منزل نیز تلاش می‌کنم نمونه یک بانوی قرآنی با همسر و فرزندانم باشم و در حال حاضر نیز دخترم که فرزند بزرگ خانواده است علاقه زیادی به قرائت و فراگیری آیات نورانی وحی دارد.
این فعال قرآنی با اشاره به اینکه از همان دوران کودکی علاقه به فراگیری قرآن داشته و کسب مقام در مسابقات قرآنی شهرستانی، استانی و منطقه‌ای را در کارنامه قرآنی خود دارد، تاکید کرد: حمایت مسئولان از فعالیت‌های قرآنی مورد توجه باشد.
وی افزود: تاکنون همه فعالان این خانه قرآن بسیجی‌وار و فقط به عشق آیات نورانی وحی در این عرصه حضور داشتند این در حالی است که با قدری حمایت مالی علاوه بر تهیه و تامین کتاب‌های دینی و مذهبی می‌توانیم جوایزی به رسم تشویق و یادگاری برای نوآموزان قرآنی تدارک ببینیم که انگیزه حضور برای ادامه راه باشد.
مرادی با بیان اینکه تشویق، یکی از مولفه‌های مهم حضور در فعالیت‌های قرانی است، تصریح کرد: بانوان به عنوان قشر اثرگذار در تربیت نسل، حضور در فعالیت‌های قرآنی را جدی بگیرند و علاوه بر فراگیری معارف قرآنی، به سهم خود در این عرصه ایفای نقش داشته باشند.
گفتنی است روستای عمیدآباد با 1200 خانوار در 35 کیلومتری شهر ابهر استان زنجان قرار دارد.
انتهای پیام
captcha