مادیات نقش تعیین کننده در جامعه قرآنی پیدا کرده است
کد خبر: 3710830
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶

مادیات نقش تعیین کننده در جامعه قرآنی پیدا کرده است

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس هیئت مدیره مجمع قرآنیان اراک و سرپرست کارگروه متسابقین چهل‌ویکمین دوره مسابقات قرآن اوقاف گفت: متأسفانه مادیات نقش تعیین کننده‌ای در جامعه قرآنی پیدا کرده و به یک علت انگیزشی مهم و برای برخی به هدف تبدیل شده است.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، ابوطالب شهسواری، رئیس هیئت مدیره مجمع قرآنیان اراک، در جلسه تشکیل کارگروه چهل‌ویکمین دوره مسابقات قرآن اوقاف، که عصر روز دوشنبه دهم اردیبهشت‌ماه، در اداره‌کل اوقاف و امور خیریه برگزار شد گفت: کارگروه متسابقین به سرپرستی بنده هر چند به دلایلی تاکنون موفق به تشکیل جلسه نشده است اما با پیگیری و گفت‌و‌گویی که با اعضای آن داشتم قطعاً امور محوله را دنبال خواهد کرد.
وی ادامه داد: اعضای این کارگروه صرفاً بر اساس دغدغه و علاقه به کار قرآنی و بدون هیچ چشم‌داشت مالی در میزبانی مسابقات قرآن همکاری خواهند داشت، البته امور مهم و اساسی را اوقاف انجام داده که جای تقدیر دارد، کارگروه متسابقین نیز برای میزبانی شایسته از مسابقات در کنار اوقاف خواهد بود.
سرپرست کارگروه متسابقین چهل‌ویکمین دوره مسابقات قرآن اوقاف تصریح کرد: متأسفانه مادیات نقش تعیین کننده‌ای در جامعه قرآنی پیدا کرده و به یک علت انگیزشی مهم و برای برخی به هدف تبدیل شده است، در کنار این ضعف بزرگ، برخی هم دنبال واگرایی هستند و اعتقادی به کار جمعی و گروهی ندارند چنانچه می‌بینیم در اراک نیز در نتیجه همین تفکرات، کار جمعی زیادی تشکیل نشده است.
رئیس هیئت مدیره مجمع قرآنیان اراک، ادامه داد: این مجمع به همت برخی از اساتید و فعالان قرآنی تشکیل شد و متأسفانه برخی که از همان ابتدا در جلسات مجمع حضور داشتند در ادامه، کار را رها کردند و به جای اینکه کمک کنند مدعی شدند که چرا اساساً باید چنین کار گروهی شکل بگیرد.
وی تأکید کرد: کارگروه متسابقین با توجه به آمادگی ذهنی که اعضای این کارگروه از جریان میزبانی مسابقات دارند به برگزاری شایسته این اتفاق بزرگ قرآنی کمک خواهد کرد و پیشنهاد می‌شود در صورت لزوم با برخی از فعالان قرآنی که انگیزه لازم را دارند مجدد گفت‌وگو و از توان و استعداد آنها در جریان مسابقات استفاده شود.
انتهای پیام

captcha