آزمون دوره آموزش قرآن و معارف خانواده طلاب برگزار شد
کد خبر: 3711826
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۵

آزمون دوره آموزش قرآن و معارف خانواده طلاب برگزار شد

گروه فعالیت‎های قرآنی ــ هفدهمین آزمون دوره آموزش قرآن و معارف اسلامی ویژه همسران طلاب در قم برگزار شد.

به گزارش ایکنا از قم، صبح امروز16 اردیبهشت ماه آزمون هفدهمین دوره با حضور 600 نفر از همسران طلاب برگزار شد.
دوره معارف اسلامی خانواده طلاب، دوره‌ای سه‌ساله است و هدف از برگزاری این دوره‌ها، دانش‌افزایی علمی و معرفتی همسران طلاب است تا بتوانند در ایام تبلیغی، خود نیز به‌عنوان یک مبلغه، در کنار همسرانشان کارهای تبلیغی انجام دهند.
در این دوره سه‌ساله، آموزش احکام شامل: روش بیان احکام، احکام عمومی و احکام اختصاصی بانوان. آموزش قرآن کریم شامل: تجوید، روخوانی، روان خانی، مفاهیم و حفظ و روش تدریس؛ آموزش اعتقادی، تربیت فرزند و همسرداری به همسران طلاب ارائه می‌شود.
به بانوانی که در آزمون نهایی دوره نمره قبولی را کسب کنند، گواهی پایان دوره با مهر رسمی حوزه علمیه قم اعطا می‌شود و از برگزیدگان دوره نیز طی مراسمی با حضور مسئولان حوزه تجلیل به عمل خواهد آمد.
در استان قم 9 دفتر وجود دارند که شامل شهرک پردیسان، شهرک مهدیه، بلوار امین، منطقه نیروگاه، مجتمع آیت‌الله شاهرودی، مجتمع آیت‌الله سیستانی، مدینه العلم و یک دفتر در شهرستان نجف‌آباد برای حضور بانوان فعال است که می‌توانند برای شرکت در این دوره‌ها، در آنجا حضور یابند.
نام‌نویسی دوره جدید این دوره‌های معارفی، شهریورماه سال جاری آغاز می‌شوند و علاقه‌مندان می‌توانند در این دوره نام‌نویسی به عمل‌آورند.
انتهای پیام

captcha