تبعات خروج آمریکا از برجام متوجه خود آمریکا می‎شود
کد خبر: 3712023
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵
آیت‌الله میرعمادی:

تبعات خروج آمریکا از برجام متوجه خود آمریکا می‎شود

گروه اجتماعی ـ نماینده ولی‎فقیه در لرستان با اشاره به توطئه‌های آمریکا در منطقه و لزوم حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، اظهارکرد: آمریکا اعلام کرده که از برجام می‌خواهد خارج شود، این امر به‌هیچ عنوان مهم نیست چراکه هیچ اتفاقی نخواهد افتاد و تبعات این امر متوجه خود آمریکا می‌شود.

تبعات خروج آمریکا از برجام متوجه خود آمریکا می‎شود

به گزارش ایکنا از لرستان، آیت‌الله سید احمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، یکشنبه، 16 اردیبهشتماه، در جمع کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان، بابیان این‌که هدف پیامبران الهی توحید، بندگی خدا، رفاه مردم و عدالت بوده است، تصریح کرد: این امر نیز مسئولیت‌آور بوده تا این مباحث را همواره پیگیری کنند.
وی ادامه داد: زمانی‌که انسان در انجام مسئولیت‌های خود به جایی برسد که نفس‌گیر باشد، ممکن است از مسئولیتی که بر دوش دارد شانه خالی کند، زمانی‌که پیامبر اکرم(ص) مبعوث شدند، با آزار و اذیت‌های زیادی مواجه شدند و در میانه راه بود که آیه‌ای با این مضمون بر وی نازل شد، که ادامه بده.
آیت‌الله میرعمادی با تأکید بر این‌که بنیاد شهید و امور ایثارگران رسالت بسیار سنگینی به دوش دارد، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهم‌ترین وظیفه این نهاد محسوب میشود، حال این‌که پیام شهدا استقامت و ثبات قدم درراه ولایت است.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تأکید بر این‌که این ننگ برای ما بوده که مانند پیشینیان خود ایستادگی نکنیم و راه آن‌ها را ادامه ندهیم، تصریح کرد: این ننگ بوده که عناصری سست، تنبل، سازش‌کار، رفاه‌طلب و تجمل‌گرا باشیم.
وی با بیان این‌که رزمندگان و شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس ایستادگی کردند و حالا ما باید از آمریکا بترسیم؟ تصریح کرد: آمریکا اعلام کرده که از برجام می‌خواهد خارج شود، این امر به‌هیچ عنوان مهم نیست چراکه هیچ اتفاقی نخواهد افتاد و تبعات این امر متوجه خود آمریکا می‌شود.
آیت‌الله میرعمادی با تأکید بر این‌که مقام معظم رهبری سال‌ها پیش فرمودند که آمریکا عهدشکن است و قابل اعتماد نیست، بیان کرد: خون شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت ما را حفظ می‌کند.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به توطئه‌های آمریکا در منطقه، افزود: باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه حفظ شود چراکه این فرهنگ عزت‌آفرین بوده و مایه افتخار است.
وی با اشاره به این‌که ما مدیون خون شهدا هستیم و باید در راستای حل مشکلات خانواده شهدا با سعه‌صدر اقدام کرد، تأکید کرد: تمام ما باید در حد توان خود به این خانواده‌ها رسیدگی کرده و مشکلات آن‌ها را برطرف کنیم.

انتهای پیام

captcha