60 درصد مدارس خرم‌آباد فرسوده است
کد خبر: 3713760
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۱
عباس‌زاده:

60 درصد مدارس خرم‌آباد فرسوده است

گروه اجتماعی ـ مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک خرم‌آباد با بیان این‌که آموزش و پرورش لرستان نیازمند بهسازی و استحکام‌بخشی در فضاهای آموزشی است، اظهارکرد: ۶۰ درصد مدارس خرم‌آباد فرسوده و تخریبی هستند.

60 درصد مدارس خرم‌آباد فرسوده است

به گزارش ایکنا از لرستان، اسدالله عباس‌زاده، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک خرم‌آباد، شامگاه شنبه، ۲۲ اردیبهشت در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش در سال‌جاری که در محل استانداری این استان برگزار شد، اظهارکرد: ۶۰ درصد از مدارس ناحیه یک خرم‌آباد نیازمند بهسازی و استحکام‌بخشی هستند که از این رقم، ۳۰ درصد مدارس فرسوده و ۳۰ درصد تخریبی هستند.
وی با بیان این مطلب که تنها ۴۰ درصد از مدارس ناحیه یک خرم‌آباد دارای شرایط استاندارد هستند، خاطرنشان کرد: از بدو انقلاب قسمت‌های محروم تحت پوشش بسیج خیرین قرار گرفتند، اما آموزش و پرورش مرکز استان در محرومیت است.
عباس‌زاده به برگزاری همایش خیرین مدرسه‌ساز کشور در لرستان اشاره و افزود: با توجه به نیاز مناطق محروم مرکز استان از لحاظ آموزشی، بسیج خیرین به سمت این مناطق حرکت کند.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک خرم‌آباد با تاکید بر ورود خیرین به امر مدرسه‌سازی، عنوان کرد: از ظرفیت خیرین برای بهسازی، تجهیز و هوشمند سازی مدارس سطح شهرستان خرم‌آباد استفاده شود.

انتهای پیام

captcha