گلچینی از وصیت‌نامه شهید خسرو چیتی
کد خبر: 3715775
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۸

گلچینی از وصیت‌نامه شهید خسرو چیتی

گروه اجتماعی ـ در گلچینی از وصیت‌نامه شهید خسرو چیتی آمده است: «و ای برادرانم! شما باید بتوانید راه مرا ادامه دهید.در هرجا مجلس و یا دعای کمیل و دعای توسل بود شما شرکت کنید. و برادران پایگاه! سنگرها را پُر کنید در همه نوع مجلس شرکت کنید و در نمازهای جمعه شرکت کنید».

گلچینی از وصیت‌نامه شهید خسرو چیتی

به گزارش ایکنا از لرستان، شهید خسرو چیتی در یکم شهریور سال 46 در شهرستان بروجرد از پدری به‌نام محمد و مادری به‌نام اشرف متولد شد تحصیلاتش را تا اول راهنمایی ادامه داد و با شروع جنگ به جبهه رفت و در چهارم اسفندماه سال 62 در تنگه چزابه بر اثر اصابت ترکش به شهادت نائل آمد و پیکر مهرش را در گلزار شهدای بروجرد به خاک سپردند.
در گلچینی از وصیت‌نامه شهید خسرو چیتی می‎خوانیم: «و ای برادرانم! شما باید بتوانید راه مرا ادامه دهید.در هرجا مجلس و یا دعای کمیل و دعای توسل بود شما شرکت کنید. و برادران پایگاه! سنگرها را پُر کنید در همه نوع مجلس شرکت کنید و در نمازهای جمعه شرکت کنید».
متن کامل وصیت‌نامه شهید خسرو چیتی
در وصیت‌‌نامه شهید خسرو چیتی آمده است: «با سلام و درود فراوان بر مهدی‌موعود(عج) و با سلام و درود بیکران بر خمینی، این عزیز و امید مستضعفان که با راهنمایی‌های پیامبرگونه‌شان امت را دانا و سرافراز کرد و با درود فراوان به روان پاک شهیدان گلگون‌‌کفن انقلاب که با اهدای خون خود نهال جمهوری اسلامی را ابیاری کردند که امام عزیز فرموده: «ما هرچه داریم از شهدا داریم».
و با درود فراوان بر جان برکفان جمهوری اسلامی که از همه چیز خود گذشته و دلیرانه به میدان‌های نبرد شتافته و به مبارزات بی‌امان خود ادامه می‎دهند و یک لحظه از پای نمی‎نشینند که ابرجنایت‌کاران شرق و غرب را به زانو درآورده‌اند. و با سپاس از امت شهیدپرور و همیشه در صحنه که با پشتیبانی بی‌دریغ خود موجبات تحکیم این انقلاب را فراهم ساختند.
و سلام بر تو ای پدر و ای مادر عزیزم! که سال‌های سال پای من زحمت و رنج‌ها کشیدید و من را به این سن و سال رساندید و من‌را تحویل این جامعه دادید.
و ای بردارنم! شما باید بتوانید راه مرا ادامه دهید و در هرجا مجلس و یا دعای کمیل و دعای توسل بود شما شرکت کنید و برادران پایگاه! شما هم به وصیت من و شهید احمد گودرزی عمل کنید.سنگرها را پُر کنید.در همه نوع مجلس شرکت کنید و در نمازهای جمعه شرکت کنید.
و ای مادر! باید افتخار کنی این‌چنین فرزندی را بزرگ کرده‌اید و تحویل این جامعه داده‌اید. وای مادر! اگر من شهید شدم تکه چوبی را روی آن بنویسید «بسم‌الله الرحمن الرحیم» و روی سینه‌ام بگذارید و مادرجان! تو برای من گریه نکن چون این یک افتخار است که خدا به من داده.مادرجان! من را حلال کن و ای مردم غیور اگر من نصیبم بشود شهید شوم، سلام شما مردم غیور و همیشه در سنگر را به اباعبدالله‌الحسین می‎رسانم.مادرجان! من شهید نشده‌ام و نزد خدا روزی می‌برم چون که شهیدان زنده هستند.پدر عزیزم! ان‌شاءالله بتوانی این پسرت را به خداوند بزرگ بسپاری، خداوند شما عزیزان را برای جامعه نگهداری کند».
انتهای پیام

captcha