شرکت ۸ هزار دانش‌آموز در طرح «کانون - مدرسه» سیستان‌ و بلوچستان
کد خبر: 3715925
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹

شرکت ۸ هزار دانش‌آموز در طرح «کانون - مدرسه» سیستان‌ و بلوچستان

گروه فرهنگی- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان گفت: یکی از طرح‌های اجرایی کانون در سال تحصیلی گذشته، طرح «کانون- مدرسه» با همکاری آموزش و پرورش بود که در آن ۸ هزار دانش‌آموز از امکانات کانون بهره‌مند شدند.

شرکت 8 هزار دانش‌آموز در طرح «کانون- مدرسه» سیستان‌وبلوچستان

معصومه هادی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان ‌و بلوچستان، گفت: کانون پرورش فکری یک دستگاه فرهنگی است که رسالت آن پرورش استعدادها و توانایی‌های کودکان و نوجوانان است و فعالیت‌های آن نیز حول این هدف صورت می‌گیرد.
وی اظهار کرد: هدف ما در کانون این است که کودکانی خلاق، بانشاط، امیدوار به آینده و دارای هویت ایرانی – اسلامی پرورش دهیم؛ کودکانی که بتوانند برای آینده کشورشان سرنوشت خوبی رقم بزنند.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان افزود: یکی از طرح‌های اجرایی کانون در سال تحصیلی گذشته، طرح «کانون- مدرسه» با همکاری آموزش و پرورش بود که در آن 8 هزار دانش‌آموز از امکانات کانون بهره‌مند شدند.
وی ادامه داد: در این طرح، ابتدا چند کلاس از هر مدرسه انتخاب شد و به‌صورت پایلوت شرکت کردند. در مرحله بعد، مربیان کانون به کلاس‌ها مراجعه کرده و تمام فعالیت‌هایی که قرار بود در کانون انجام شود، در کلاس‌ها صورت گرفت.
هادی با اشاره به اینکه در این طرح پایش علمی نیز صورت گرفت، اظهار کرد: سنجش مشکلات و میزان یادگیری دانش‌آموزان، ایجاد خلاقیت و نوآوری، کسب مهارت‌های فردی و اجتماعی دانش‌آموزان و لذت بخش کردن محیط یادگیری از جمله اهداف این طرح بوده است.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان افزود: برنامه «شب قصه و لالایی» که هر هفته یک‌روز طی زمستان 96 برگزار شد، از دیگر برنامه‌های کانون بود که بسیار مورد استقبال قرار گرفت و در سال جاری نیز اجرا خواهد شد.

انتهای پیام

captcha