برپایی نشست «تفسیر قرآن کریم» در مؤسسه فاطمه الزهرای بجنورد
کد خبر: 3716375
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱

برپایی نشست «تفسیر قرآن کریم» در مؤسسه فاطمه الزهرای بجنورد

گروه فعالیت‌های قرآنی- مؤسسه فاطمه الزهرای بجنورد در ماه مبارک رمضان برنامه‌های متنوعی از جمله نشست‌های تفسیر قرآن کریم را برگزار می‌کند.

برپایی نشست «تفسیر قرآن کریم» در مؤسسه فاطمه الزهرای بجنورد

لیلا شکرانی، رئیس موسسه قرآنی فاطمه الزهرای بجنورد در گفت و گو با ایکنا از خراسان‌شمالی، اظهارکرد: مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت فاطمه الزهرا در ماه رمضان برنامه‌های متنوع قرآنی و فرهنگی  همانند تفسیر، جزء خوانی، جشن میلاد امام حسن مجتبی و احیاء شب های قدر را برای قرآن‌آموزان و علاقه‌مندان برپا می‌کند.

وی با بیان اینکه این برنامه ها ویژه بانوان بوده، افزود: مراسم تفسیر سوره قصص در قالب طرح «بینات» با حضور حجت الاسلام صادق دانشمند، کارشناس ارشد مذاهب همه روزه از ساعت 14 تا 15 برپا می‌شود.

شکرانی با اشاره به برگزاری مراسم جزء خوانی قرآن کریم، عنوان کرد: این برنامه در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت 13 برای بانوان برپا می‌شود که حضور بانوان در این برنامه بسیار پررنگ است.

وی با اشاره به برپایی مراسم ویژه میلاد امام حسن مجتبی(ع) در این موسسه، خاطرنشان کرد: مراسم احیاء شب های قدر نیز از ساعت 21 تا سحر برگزار می شود که برپایی برنامه هایی هماننند قرآن خوانی، سخنرانی، نماز صد رکعتی، مدیحه سرایی و قرآن به سر در دستور کار قرار دارد.

شکرانی خاطرنشان کرد: برادران نیز می‌توانند در مراسم میلاد امام حسن مجتبی(ع) و احیاء شب های قدر در این موسسه شرکت کنند.

captcha