برگزاری ویژه‌برنامه‌های ماه رمضان در دانشگاه سیستان و بلوچستان
کد خبر: 3716618
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵

برگزاری ویژه‌برنامه‌های ماه رمضان در دانشگاه سیستان و بلوچستان

گروه اجتماعی - کارشناس امور فرهنگی نهاد رهبری در دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: در طول ماه رمضان، ویژه‌ برنامه‌هایی با هدف معرفت‌افزایی و بهره‌مندی هرچه بیشتر دانشجویان از برکات این ماه مبارک برگزار می‌شود.

ویژه برنامه‌های ماه رمضان در دانشگاه سیستان و بلوچستان

هدایت وحیدی، کارشناس امور فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سیستان و بلوچستان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان ‌و بلوچستان، گفت: در طول ماه رمضان، ویژه‌ برنامه‌هایی با هدف معرفت‌افزایی و بهره‌مندی هرچه بیشتر دانشجویان از برکات این ماه مبارک برگزار می‌شود.
وی اظهار کرد: در طول ماه مبارک، هر روز جلسات جزء خوانی قرآن کریم از ساعت 6 عصر آغاز می‌شود که مسجد حضرت قائم(عج) واقع در دانشکده مهندسی شهید نیکبخت برای دانشجویان پسر و حسینیه بقیة الله واقع در دانشکده ادبیات نیز برای بانوان در نظر گرفته شده است.
کارشناس فرهنگی نهاد رهبری در دانشگاه سیستان و بلوچستان ادامه داد: هر روز بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر نیز دانشجویان روزه‌دار می‌توانند پای سخنرانی اخلاقی و معرفتی حجت‌الاسلام مهاجر مهدوی‌راد، مبلغ اعزامی از قم، در مسجد حضرت قائم(عج) بنشینند.
وی با اشاره به اینکه برای شب‌های قدر نیز برنامه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته شده است، افزود: طرح ضیافت اندیشه اساتید که معمولا هر ساله در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شد، امسال به شهریورماه موکول شده است.
وحیدی بیان کرد: برگزاری همایش « حقوق بشر در اسلام و مسیحیت» نیز از جمله برنامه‌هایی بود که در روز دوم ماه مبارک، با حضور پروفسور محمد ( گری کارل) لگنهاوسن، مسیحی کاتولیک مسلمان شده، در تالار معراج دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد.

انتهای پیام

captcha