برج میلاد میزبان شب‌های فرهنگی سیستان‌ و بلوچستان می‌شود
کد خبر: 3716644
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱

برج میلاد میزبان شب‌های فرهنگی سیستان‌ و بلوچستان می‌شود

گروه فرهنگی - سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: ویژه‌برنامه «شب‌های فرهنگی سیستان و بلوچستان» از امشب، یکم خردادماه به‌مدت ۵ شب در برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

علیرضا جلال‌زایی، سرپرست اداره‌کل میراث ‌فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: ویژه برنامه « شب‌های فرهنگی سیستان و بلوچستان» از امشب، یکم خردادماه به‌مدت 5 شب در برج میلاد تهران برگزار می‌شود.
وی اظهار کرد: این ویژه برنامه همراه با اجرای موسیقی محلی، نمایش صنایع دستی، آیین‌های سنتی و همچنین غذاهای محلی استان است و در آن علاوه بر معرفی فرهنگ رمضان در میان قوم سیستانی و بلوچ، ظرفیت‌های متنوع گردشگری استان نیز معرفی می‌شود.
سرپرست اداره‌کل میراث ‌فرهنگی و صنایع‌ دستی استان افزود: در ویژه برنامه شب‌های فرهنگی سیستان و بلوچستان همچنین از قرآنی که صفحات آن به ارتفاع برج میلاد است و نیز بزرگترین دفتر جهان با ۱۲۴هزار صلوات رونمایی خواهد شد.
جلال‌زایی بیان کرد: شاهنامه‌ خوانی و نقاله خوانی، تجلیل از مفاخر و مشاهیر ملی استان و همچنین برپایی نشست‌های تخصصی با گروه‌های مرجع گردشگری ایران از دیگر برنامه‌های شب‌های فرهنگی سیستان و بلوچستان در برج میلاد است.

برج میلاد میزبان شب‌های فرهنگی سیستان‌وبلوچستان می‌شود

برج میلاد میزبان شب‌های فرهنگی سیستان‌وبلوچستان می‌شود

انتهای پیام

captcha