بررسی حمایت از کالای ایرانی در شورای فرهنگ عمومی رباط‌کریم
کد خبر: 3716969
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲

بررسی حمایت از کالای ایرانی در شورای فرهنگ عمومی رباط‌کریم

کانون خبرنگاران نبأ _ يکصد‌و‌نهمين جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان رباط‌کریم با حضور رئيس اداره تبليغات اسلامی و دیگر مسئولین ادارات برگزار شد.

برگزاری يکصد‌و‌نهمين جلسه شورای فرهنگ عمومی رباط‌کریم

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، يکصد‌و‌نهمين جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان رباط‌کريم، با حضور حجج اسلام محمّدی‌نژاد؛ امام جمعه، تولائی؛ رئيس اداره تبليغات اسلامی، ساداتی؛ فرماندار، ايلکا؛ فرمانده سپاه، افتخارزاده؛ رئيس دانشگاه آزاد و ديگر مسئولين شهرستان در دانشگاه آزاد اسلامی رباط کريم با موضوع حمايت از کالای ايرانی برگزار شد.
در اين جلسه، با توجه به دستور جلسه مبنی بر تبيين برنامه‌های اجرایی ماه مبارک رمضان، رئيس تبليغات اسلامی به ارائه گزارشی از عملکرد سازمان در این ماه پر خیر و برکت پرداخت.
وی با اشاره به برگزاری همايش مبلغين در آستانه ماه رمضان برای روحانيون مستقر و بومی، عنوان کرد: در اين همايش اساتيد مدعو در خصوص موضوعات مهمی همچون زکات، حمايت از کالای ايرانی و مواد مخدر به سخنرانی پرداختند.
تولائی، افزود: با توجه به اعزام مبلغين از قم به اين شهرستان جلساتی با مبلغين قبل از اعزام برپا و مطالب مورد نياز مطرح شد.
این مسئول، اضافه کرد: در جلسه‌ای که با مسئولين مؤسسات و خانه‌های قرآنی در اداره با حضور رئيس کميته امداد امام خمينی(ره) برگزار شد، موضوعاتی همچون ترغيب خيرين در خصوص حمايت از خانواده‌های زندانيان، حمايت از ايتام و تکفل آن‌ها و حمايت از خانواده‌های بی‌بضاعت مطرح شد.

جلیلی

انتهای پیام

captcha