برگزاری مسابقه تلاوت ویژه نوجوانان قرآنی در سیزدهمین نمایشگاه قرآن مشهد
کد خبر: 3717221
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰

برگزاری مسابقه تلاوت ویژه نوجوانان قرآنی در سیزدهمین نمایشگاه قرآن مشهد

گروه فعالیت‌های قرآنی- مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی از برگزاری مسابقه تلاوت با حضور قاریان و مرتلان برتر دانش‌آموز برای اولین بار در سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد خبر داد.

برگزاری مسابقه« تلاوت نونهالان » در سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت

جعفر حسینی، مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی و مسئول کمیته مسابقات سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی بیان کرد: برگزاری مسابقه تلاوت دانش‌آموزی با هدف ترویج فرهنگ قرآنی بین قشر نوجوان در سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد تدارک دیده شده است.
وی افزود: به همین منظور از بین برترین‌های مرحله استانی مسابقات قرآن دانش‌آموزی که در رشته قرائت و ترتیل حائز رتبه برتر شدند برای شرکت در این مسابقه دعوت به عمل آمده است.
مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی تصریح کرد: برای قضاوت این مسابقه از داوران کشوری دعوت خواهد شد.
مسئول کمیته مسابقات سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد بیان کرد: با توجه به اینکه افتتاحیه رسمی نمایشگاه همزمان با سوم خردادماه خواهد بود و همچنین برگزاری این مسابقه در تالار شهر تدارک دیده شده است زمان برگزاری آن متعاقبأ اعلام می‌شود.
حسینی افزود: همچنین از حجت الاسلام محسن قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز کشور نیز برای حضور در این مراسم دعوت شده است.
انتهای پیام

captcha