تشکیل کاروان قرآنی «منادیان وحدت» در کردستان
کد خبر: 3717539
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴

تشکیل کاروان قرآنی «منادیان وحدت» در کردستان

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان از تشکیل کاروان‌های قرآنی «منادیان وحدت» و اعزام به مناطق محروم و آسیب‌پذیر جامعه طی ماه مبارک رمضان در استان خبر داد.

تشکیل کاروان قرآنی «منادیان وحدت» در کردستان

ناصر علیپور، رئیس اداره برنامه‎ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان کاروان‌های قرآنی «منادیان وحدت» به شهرستان‌ها، روستاها و مناطق محروم و آسیب‌پذیر اعزام می‌شوند.
وی با اشاره به برگزاری 15 محفل قرآنی با حضور کاروان‌های منادیان وحدت، افزود: در قالب کاروان‌های منادیان وحدت قاریان، حافظان و فعالان قرآنی استان در سطح مناطق یادشده به برگزاری محافل قرآنی می‌پردازند.
رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: این طرح قرآنی با هدف اجرای برنامه‌های انس با قرآن کریم، ایجاد فضای قرآنی، توسل به قرآن کریم، کاهش آسیب‌های اجتماعی و بهره‌مندی مردم مناطق محروم از محافل قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.
وی یادآور شد: این طرح قرآنی سال های گذشته نیز در استان برگزار شده که مورد استقبال گرم مردم به ویژه قشر جوان و نوجوان استان قرار گرفته است که در همین راستا امسال نیز اداره تبلیغات اسلامی به برگزاری این محافل قرآنی اقدام کرده است.
انتهای پیام

captcha