قدس مرکز وحی، رسالت، تمدن و اسلامیت در جهان است
کد خبر: 3721032
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲

قدس مرکز وحی، رسالت، تمدن و اسلامیت در جهان است

گروه سیاسی- نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: قدس مرکز وحی، رسالت، تمدن، اسلامیت و جایگاه رسالت صدها پیامبر خداست برهمین اساس تمام مسلمانان همه با هم به دفاع از بیت المقدس برمی‌خیزند.

قدس مرکز وحی، رسالت، تمدن و اسلامیت در جهان است

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی، نماینده مردم کردستا در مجلس خبرگان رهبری امروز 18 خرداد در راهپیمایی روز قدس با ابراز خرسندی از راهپیمایی باشکوه مردم فهیم سنندج، اظهار کرد: این راهپیمایی نشانه همدلی و وحدت میان مسلمین جهان است.
وی با اشاره به اینکه مسلمانان یکپارچه و متحد در مقابله با رژیم کاذب اسرائیل ایستادگی می‌کنند، افزود: مردم مسلمان ایران همیشه حامی مظلومان بوده و در مقابل ستمگران ایستادگی خواهند کرد.
نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: قدس مرکز وحی، رسالت، تمدن، اسلامیت و جایگاه رسالت صدها پیامبر خداست برهمین اساس تمام مسلمانان همه با هم به دفاع از بیت المقدس برمی‌خیزند.
وی با اشاره به اینکه پیامبر اکرم(ص) را منشاء نور، رحمت و هدایت برای بشریت دانست و عنوان کرد: پیامبر اسلامی حامل یک پیام کلی برای مسلمانان بود و آن هم اتحاد و یکپارچه شدن در برابر دشمنان اسلام بود ما نیز در مقابل این پیام سر تسلیم فرود می‌آوریم.
ماموستا رستمی تقوا، وحدت، عطوفت، مهربانی و ... را از ویزگی های اصلی یک فرد مسلمان عنوان کرد و افزود: امروز دشمن از وحدت و یکپارچگی مسلمانان به هراس امده و برای ایجاد تفرقه و نفاق بین مسلمانان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.
با تأکید بر این که در قرآن وحدت بیان شده است، افزود: وحدت یک اصل اساسی است اگر همه مسلمانان با یکدیگر همدل و متحد باشند دیگر هیچ ستمگری نمی تواند به مظلومی ظلم کند.
نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان یادآور شد: مردم کُرد استان کردستان حضور چشمگیر خود در راهپیمایی روز قدس به جهانیان نشان دادند که همواره وفادار به نظام و حامی مظلومان جهان هستند.
انتهای پیام

captcha