وحدت اسلامی مهم‌ترین پیام روز قدس است
کد خبر: 3721072
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۱

وحدت اسلامی مهم‌ترین پیام روز قدس است

گروه سیاسی- رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان وحدت اسلامی را مهم‌ترین پیام روز قدس دانست و گفت: آمریکا، اسرائیل و سایر پشتیبانانشان در جهان، ایجاد شکاف در جهان اسلام و به ویژه بین مدافعان فلسطین، را به عنوان بزرگترین هدف خود قرار داده‌اند چراکه از وحدت مسلمانان در هراسند.

ایجاد شکاف بین مسلمانان بزرگترین هدف استکبار جهانی است

حجت‌الاسلام مهدی فرزی، رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: راهپیمایی روز قدس حمایت از مردم بی‌گناه فلسطین و وحدت اسلامی که آرمان بزرگ پیامبر اسلام بود را با خود به همراه دارد.
وی وحدت اسلامی را مهم ترین پیام روز قدس دانست و افزود: آمریکا، اسرائیل و سایر پشتیبانانشان در جهان، ایجاد شکاف در جهان اسلام و به ویژه بین مدافعان فلسطین، را به عنوان بزرگترین هدف خود قرار داده‌اند چراکه از وحدت مسلمانان در هراسند.
رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان اعلام کرد: انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس هیچگاه نتیجه ای نخواهد داد و قطعا مردم و امت اسلامی به دولت‌ها فشار خواهند آورد و موضع سختی از طرف جهان اسلام در مقابل این اقدام اتخاذ خواهد شد.
وی بیان کرد: آمریکا در بیت‌المقدس تاکنون نتوانسته به اهداف خود برسد چراکه امروز هر اقدامی که در اسرائیل صورت می‌گیرد باتنش و شکست مواجه خواهد شد.
حجت‌الاسلام فرزی در پایان یادآور شد: هر اقدام اسرائیل نیز امروز در جهان بشریت و اسلام با انتقاد و موضع گیری روبه روست همین امر نشان می‌دهد که آمریکا و اسرائیل شکست خورده‌اند.
انتهای پیام

captcha